(Lütfen önceki bölümleri okuyup okumadığınızı kontrol ederek devam edin ^^ İyi okumalar!~)
----------
Chan Omegasına doğru gider gitmez hemen birbirilerine sıkıca sarıldılar.
''Bebeğim... geri dönmek için her şeyi yapacağım-''
Vampir cümlesini bitiremeden Seungmin göğsüne vurdu ''Yapmazsan seni kendi ellerimle öldürürüm...''
Chan buna gülümsedi ''Eğer geri dönemezsem sadece hep seni düşündüğümü bilmeni istiyorum''
Seungmin büyüğüne onu son kez görüyormuş gibi bakıyordu ve bu canını çok yakıyordu, ama şimdilik sadece onunla konuşan yumuşak sese odaklanmaya karar verdi.
''Seungmin... sen çok güzel ama aynı zamanda çok güçlü birisin. Bu görevin tehlikeli olacağını biliyorsun ama yine de beni göndermeye çalıştığın için bu konuyu etraflıca düşündüğünü biliyorum''
Omega dudağını ısırırken başını olumlu anlamda salladı, tabii ki her şeyi etraflıca düşünmüştü, sadece bu düşünceleri bir kenara bırakmıştı o kadar.
Chan bunun onu rahatlatacağını bildiği için elini gencin karnına koydu ''Geri dönmek için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. Ama olur da dönemezsem... bebeğimize benim hakkımda her şeyi anlatmanı istiyorum. Nasıl tanıştığımızı, nasıl ayrı düştüğümüzü, nasıl aşık olduğumuzu, nasıl yaşadığımızı ve nasıl yeniden ayrı düştüğümüzü... Ona görünüşümü ve alışkanlıklarımın hepsini anlatmanı istiyorum. Bu kulağa bencilce gelebilir, ama ben artık burada olmasam bile beni hatırlamanı ve yavrumuzun da babasının kim olduğunu bilmesini istiyorum..''
İkisinin de gözleri dolarken Seungmin eşinin yüzünü avuçlarının arasına aldı ''Hey, bu hiç de bencilce değil. Sana söz veriyorum söylediklerini yapacağım. Bebeğimize senin ne kadar harika, güçlü ve havalı bir baba olduğunu anlatacağım''
Chan üzgünce gülümseyerek eşiyle arasındaki mesafeyi kapattı ve içinde bütün endişe ve sevgilerini barındıran tutkulu bir öpücük paylaştılar.
''Seni çok seviyorum... bunu bil yeter''
Seungmin göz yaşlarının arasından gülümsedi ''Ben de seni seviyorum. Geri döndüğünde seni bir daha asla bırakmayacağım!''
''Söz mü?'' diye sordu Chan.
Omega başını olumlu anlamda salladı ''Söz''
Chan gencin alnından öptü ''O halde ben de beni bir daha asla bırakmaman için geri döneceğime söz veriyorum''
---
Mingi eşinin önünde durmuş ona gülümsüyordu. Yunho ise kollarını önünde birleştirmiş halde somurtuyordu.
''Yuyu, ben-''
''Hayır, duymak istemiyorum'' dedi Yunho sertçe.
''Yunho, lütfen ama''
Yunho gözlerini devirdi ''Duymak. İstemiyorum. Dedim. Geri döneceksin, anladın mı? Bu yüzden veda için tatlı bir konuşmaya falan ihtiyacım yok''
Mingi bir iç çekip ona sarıldı ''Bunu duymak istemediğini çok iyi biliyorum... Ama yine de geri dönememe ihtimalim var. Bu yüzden bu konuşmayı yapmadığımız için pişman kalmak yerine her şeyi içimizden atmaktan yanayım..''
Yunho sessiz kalırken vampire sarıldı. Bu da onu dinleyeceğine ve durumu anladığına dair bir işaretti.
''Yuyu, seni sevdiğimi biliyorsun ve ben de senin beni sevdiğini biliyorum. Ama eğer geri dönemezsem.. lütfen aptalca şeyler yapma. Artık her şeyin sadece ikimizden ibaret olmadığını aklından çıkarma. Diğerlerine yardım etmek için yanlarında olmalısın, onlar artık ailemiz. Güçlü görünmeye çalışıyorsun evet, ama bir kereliğine bunu bir kenara at ve duygularını serbest bırak''
Omega bunu duyunca başını eşinin göğsüne gömdü ve sessizce ağlamaya başladı.
''Artık yalnız değilsin... Sana hiçbir kural koymayacağım ve söz de verdirmeyeceğim çünkü hepsine karşı geleceğini biliyorum. Sen her zaman özgür ruhlu biri oldun ama bu kez burada kalıp herkese yardım edeceğin konusunda sana güveniyorum. Acı çektiğini göremeyecek kadar çok seviyorum seni. Lütfen sadece sağlıklı kal ve doğacak olan yavrular için olabilecek en iyi akraba ol'' dedi Mingi hafifçe gülerek.
Yunho'nun ağlaması artmıştı ''Geri dönersen bizim de yavrularımız olabilir, böylece en iyi akraba yerine en iyi anne de olabilirim...''
Mingi buna gülümseyip eşinin yüzüne baktı. Kızarmış gözleri vampirin kalbini kırıyor olmasına rağmen kulağına eğilip fısıldadı.
''Sırf bu yüzden geri dönmek için elimden geleni yapacağım. O zamana hazır ol çünkü çok fazla yavru isteyeceğim bebeğim''
Yunho kızarırken onu hafifçe itti ''Bu heyecanlanmak için yanlış bir zaman değil mi?'' derken gülümsedi.
Mingi bu gülümsemeye aşık olduğu için eğilip eşini öptü ve bu ikisine de çok daha fazlasını istetti, ki bu da yeniden bir araya gelme isteklerini fazlaca körükleyecekti.
''Hayatta kalmak için her şeyi yapacağım''
''O canileri bunca zaman saklanmamıza sebep oldukları için pişman et'' diye fısıldadı Omega.
Mingi gülümsedi ''Emredersin bebeğim''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfic-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...