(Lütfen önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olun ^^)
(Parlak fikirli okurlardan biri (yangseolhae) bir fandom adı belirleyebileceğimizi söyledi, ben de herkese sorup fikir almak istedim. Buradayken fandom isminiz ne olsun isterdiniz?)
(İyi okumalar!~)
----------
Changbin şaşırmış görünüyordu ama büyüğüne karşı gelecek durumda olmadığı için teklifi kabul etti ve Minho'nun bileğinden biraz kan içti.
''Şimdi ne yapacağız?'' diye sordu Chan hafiften kızgın bir sesle.
Wooyoung ve Yeosang bir anda öne atıldı ''Sanırım artık bizim parlama vaktimiz Yeo''
''Yapalım şu işi!'' dedi Yeosang da öne çıkarak.
İki vampir bir anda Changbin'in önüne geçip koridorda ilerlemeye ve taklalar atmaya başladı. Yere bastıkları neredeyse her yerden tuzaklar tetikleniyordu ve oklar fırlıyordu ama Wooyoung ve Yeosang harika birer çeviklikle hepsini atlatıp koridorun sonuna kadar ilerledi.
O anda Yeosang duvardaki bir düğmeye bastı ve bütün tuzaklar kapandı. Kalan herkes ikiliye doğru giderken ağızları kocaman açıktı.
''O düğmenin tuzakları kapatacağını nereden bildiniz?'' diye sordu Hongjoong merakla.
Yeosang omuz silkti ''İçime doğdu''
İlerlemeye devam ettiklerinde karşılarına bir çeşit labirent çıktı, eğer burada nereye döneceğinizi bilmezseniz sonsuza dek kaybolabilirdiniz.
Az ileriden iki kişinin sesi duyuldu. İki vampir geliyordu.
''Sen de bir ses duydun mu?''
''Duydum. Gidip bir bakalım''
Hyunjin sessizce küfür etti ''Hassiktir''
Jeongin ve Changbin sadece sırıtıp gölgelerin içinde kayboldu. Jongho ve Mingi de aynı şekilde geri çekilmişti.
Chan gençlerin yaptığı plana uyarak saklanma yerinden çıktı ve iki vampirin az ötesinde tam karşılarında durdu.
''Bö~''
Vampirler şok içinde ona bakıyordu ''Sen de kimsin?!''
''Bütün endüstriyi sırtında taşıyan bir babayım ve 6 tane oğlum var, bir de eşim'' dedi Chan gülerek ''Neyse, görüşürüz~''
Tam o anda Jeongin vampirlerden birine çelme takıp onu düşürünce Changbin de kalbini söküp çıkardı. Diğer vampirin dikkati dağılınca Mingi de onun kollarını arkasında birleştirirken Jongho kafasını koparıverdi ve iki düşman da küle dönüştü.
İşleri bittiğinde Changbin gülerek Chan'a doğru gitti ''Bütün endüstri falan? Neler dedin sen öyle?''
Herkes güldü ''Komikti ama''
''Buraya gelme sebebimizi unutmayalım millet. Bu görev bizim ve evde bizi bekleyenlerin geleceğini belirleyecek'' dedi Jisung ciddi bir ifadeyle.
Herkes onu onaylayınca Jisung ailesiyle gurur duydu. Sonrasında yollarına çıkan birkaç vampiri daha öldürdüler ve karşılarına son büyük kapı çıktı. Hongjoong sessizce herkese işareti gösterince anlaşıldı ki, bu oda yüksek ihtimalle Jinyoung'un içinde olduğuydu.
Büyük kapı bir anda açıldı ve içinden tanıdık bir vampir çıktı. Bu Woojin'di.
Saklanan ekibin bu vampir için özel planları vardı, Woojin hayatta kalırsa Jinyoung bundan sıyrılabileceği için önce sağ kolunun ortadan kalkması şarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fiksi Penggemar-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...