Bölüm 56

1.1K 174 75
                                    

(Lütfen önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olarak devam edin ^^ İyi okumalar!~)

------------

''Millet, bir planım var.''

Hongjoong mutfağa girip sandalyelerden birine otururken bütün gözler onun üstündeydi.

''Önce Minho'ya neler olduğunu söyle de Jisung gerçek savaştan önce kafayı yemesin'' dedi Wooyoung.

''Minho iyi. Jisung'a iyi olacağını söylememi istedi ve şimdilik sadece yeni bir plan yapmaya odaklanmamızı istiyor''

Herkes iç çekip başlarını sallayınca vampir devam etti ''Yakalanan diğer kurtlarla tanışmaya gittim''

Herkesin gözleri büyümüştü.

''Toplam 7 kurt. 4 Omega ve 3 Alfa. Bize güvenmelerini sağlamak zor oldu ama boynumdaki izi gösterip hikayemizden biraz bahsettiğimde işe yaradı gibi''

Jisung mırıldandı ''İsimleri neymiş?''

Hongjoong bir anlığına düşündü ''Omegalardan biri Taehyung, eşi de Alfa Jungkook. Omega Jimin ve eşi Alfa Yoongi. Eşlenmemiş bir Omega olan Hoseok. Son olarak da Lunaları olan Omega Seokjin ve eşi baş Alfa Namjoon''

Herkes söylenilenleri dinleyip onaylarken Yeosang lafa girdi ''Bir planın olduğunu söyledin, neymiş?''

''Jinyoung hepsini çiftleştirmek istiyor değil mi? Bu deneyin sorumluluğunu biz alacağız ve adam bize yeterince güvenince onu hücrelerden birine götürüp hemen öldüreceğiz'' dedi Hongjoong.

''Peki diğer kurtlar ne olacak?'' diye sordu Mingi, ama ona cevap veren Jisung oldu.

''Onları da yanımıza alacağız. Onlar da bize katılırsa daha güvenli şekilde yaşayabiliriz. Ayrıca bu eşlerimize yeniden bir sürüdeymiş hissi verir diye düşünüyorum..''

Şimdi de herkes şaşkın halde Jisung'a dönmüştü. Liderleri gerçekten de kendi alanına yabancıları alacak mıydı?

''Ama Jisung-'' Changbin konuşmayı denedi ama sözü hemen kesildi.

''Onları geride bırakırsak hepsini öldürürler Changbin. Adamızı şimdiye kadar kimse bulamadı, eğer hayatta kalırlarsa kurtların soyu tükenmez''

Changbin anlamış şekilde onayladı ''Peki patron''

Sonrasında bütün grup Jinyoung'u öldürmek için plan üstüne plan yapmaya başladı.

---

Gece çökünce evdekilerden biri kimselere çaktırmadan çıktı ve birkaç saat sonra geri döndü.

---

Ertesi gün vampirler yeniden Jinyoung'un kapısının önüne gitti. Adam da kapıyı açtı.

''Ah Hongjoong ve diğerleri! Tam da sizi arayacaktım!''

Sonrasında herkes onu içeriye takip etti ve Jinyoung masasına oturdu.

''Bizi neden aramak istedin patron?''

Jinyoung bir iç çekti ''Korumalarımın çoğu ya gitmiş yada ölmüşler. Tek kalanlar sizlersiniz. Duyup gördüğünüz bir şey var mı?''

Herkes buna gerilirken Hongjoong hemen eğildi ''Aslında biz de bunu rapor etmeye gelmiştik. Bazılarının sizi tahtınızdan indirip tutsak kurtları kurtarmak istediğini söylerken duyduk. Hiçbiri güvenilir olmadığı için icaplarına baktık çünkü hainlerin cezalandırılması gerekir''

Jinyoung mırıldanırken çenesini sıvazladı ''İyi iyi. Hainlerin cezalandırılması gerekir tabii. İyi yapmışsınız. Buralardaki en güvenilir kişiler olduğunuzu biliyordum. Artık başka kimse de kalmadığına göre ufak deneylerimle sizlerin ilgilenmesini istiyorum. Eğer isterseniz buradaki odalarda da kalabilirsiniz''

Hongjoong'un gözleri büyüdü ama şüpheli görünmemek için sessizce yutkundu ''Bizim için bir zevk olur efendim''

Herkes eğilirken Jinyoung gülümsedi ''Bana itaat ettiğiniz sürece sizi ödüllendiririm'' derken başını olumlu anlamda sallayan Jongho'ya baktı.

Hongjoong odadan çıkarken diğerleri de onu takip etti. Vampir onları sessizce aşağıya, Minho'nun da birinin içinde olduğu hücrelere götürdü.

Kapının birinin önüne geldiklerinde Minho'nun kaldığı odanın bu olduğunu anladılar ve Jisung hemen öne atılıp kapıyı açtı. Eşini görür görmez üstüne koştu ve ona sıkıca sarıldı.

''Min!''

Minho genci kucakladı ve boynuna sokuldu ''Selam bebeğim''

Bu güzel andan sonra ayrıldılar ve Jisung büyüğün üstünde herhangi bir yara olup olmadığına baktı, şansına Alfası gayet iyi durumdaydı.

''Haberler ne?'' diye sordu Minho gruba bakarak.

Üyeler Alfaya plandan bahsetti ve Minho onaylarcasına başını salladı ama eklemek istediği birkaç şey olduğunu söyledi.

''Bence hepiniz burada kalmayın, yoksa fazla şüpheli olabilir. Beni eğitme şansı en yüksek olduğu için Jisung'un kalmasını istediğinizi söyleyin''

Herkes Alfayı onayladı, Jisung gerçekten de onu eğitme konusunda en iyisi olduğu için karşı gelemezlerdi.

''Şimdi gidip diğerleriyle tanışsak mı?'' diye sordu Hyunjin.

''Evet! Onlarla tanışmayı çok isterim!'' diye haykırdı Jeongin.

Herkes yine onaylayınca Hongjoong onları Taehyung'un tutulduğu hücreye götürdü ve kapıyı açtı.

''Merhaba? Taehyung?''

''Hongjoong! Geri dönmüşsün!'' Taehyung rahatlamış gibi görünüyordu ama zincirlerinden dolayı hala hareket edemiyordu.

''Arkadaşlarımı getirdim'' dedi Hongjoong.

''Ne kadar da tatlı!'' diye haykırdı Jeongin Omegaya doğru giderek ama Hyunjin onu durdurdu.

''Onu korkutma bebeğim'' bunun üstüne Jeongin somurttu ama birkaç adım geri çekildi.

Minho ve Jisung Omegaya doğru giderken Taehyung'un gözleri büyüdü. Bu kurt nasılsa herkese Felix'i andırıyordu.

''Hongjoong, neden hala zincirli bu? Seni bunlardan kurtarmama izin ver tatlım'' dedi Jisung kurda yaklaşıp bileğindeki zincirleri elleriyle kırarak.

Taehyung şaşkın bir ifadeyle karşısındakine baktı ''Vay be..''

Jisung kıkırdadı ve Minho'nun yanına döndü. Alfa gencin belinden tutunca Taehyung eş olduklarını anlamıştı.

''Bu çok ilginç!'' dedi gözleri parlayarak çifte bakarken. Bu şekilde bir heyecanla gerçekten de Felix'i andırıyordu.

Jisung ona gülümsedi ''Şu tatlılığa bakın! Hadi seni ailene götürelim''

Taehyung dayanamayıp Jisung'a sarıldı ''Bana bizim sürümüzün Lunasını hatırlatıyorsun..''

Herkes bu manzarayı izlerken erimişti. Nasıl olduysa bu ikili birbirine hemen ısınmıştı. Sonrasında Jisung Omeganın elini tuttu ve birlikte hücreden çıktılar.

''Şimdi ilk olarak Jungkook'u görmeye gideceğiz'' dedi Hongjoong yolu gösterirken.

Taehyung buna çok sevinmişti. Eşini o kadar uzun bir zamandır görmüyordu ki.

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin