(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)
---------
Hongjoong bir çeşit yardım çağrısı olarak Mingi, Wooyoung, Jongho ve Yeosang'a baktı. Jongho ve Yeosang ne karar verirse versin liderlerinin yanında olduklarını göstermek için başlarını salladı.
Wooyoung ne diyeceğini bilemez halde bakışlarını kaçırınca Hongjoong Mingi'ye baktı. Vampir, Yunho'nun yanında dururken liderine başını olumsuz anlamda sallayınca Hongjoong'un kafası karıştı.
''Hongjoong, seni abim gibi severim ama Sokak Canavarlarına katılmamın ve katlanmamın tek sebebi Yunho'yu korumaktı. Gerçekten onları karşına almak istiyorsan ben de Yunho'yla kalırım ve seni düşman görürüm, çünkü Yunho benim için her daim öncelik'' diye açıkladı vampir sevgilisinin belini tutarak.
Yunho buna kızarırken izleyen Omegalar çiftin tatlılığına erimişti.
Hongjoong bir iç çekti. Bu eve adımını atar atmaz grubunun hain olarak görüneceğini ve Jinyoung'un başkalarını gönderip hepsini avlamak isteyeceğini biliyordu.
''Pekala, hadi içerde konuşalım o halde. Size saldırmayacağım. Ayrıca benim de hepinize kendimce sorularım var''
Yabancı grubun lideri böyle konuşunca herkes bir anlamda rahatlamış ve partnerlerine sarılmıştı.
Jisung onlara gülümseyip Seungmin'den Luna'yı aldı ve içeri girdi.
Minho, Chan, Changbin, Seungmin ve Felix onu eve doğru takip ederken Hyunjin ve Jeongin dışarıda kalmıştı. Hongjoong ve diğerleri salakça bir şey yapmayı düşünmesin diye onlar da eve girene kadar beklediler ve giren son kişiler oldular.
Herkes salonda oturacak bir yer bulunca bile Hyunjin ve Jeongin kapının yakınlarında ayakta bekliyordu.
San ve Wooyoung ufak bir koltuğa yan yana oturmuştu ve bu sırada Changbin'in kucağında oturan Felix kıpırdanıp duruyordu. Şu anda feci halde terliyordu ve nefesini düzenli tutmaya çalışıyordu.
Gencin yandığını hisseden Changbin kulağına eğilip fısıldadı ''Kokun yoğunlaşıyor Lix, iyi misin?''
''Evet, ben s-sadece-- yabancılardan dolayı biraz gerildim o kadar''
O anda San'ın da kokusunun yoğunlaştığını ve kendini kontrol etmeye çalıştığını fark ettiler. Wooyoung büyüğün sırtını sıvazlayıp onu sakinleştirmeye çalışırken kimse bu konuda sesini çıkarmayınca Hongjoong dönüp Minho ve Jisung'la konuşmaya başladı.
''S-sen ondan nasıl hamile kaldın? Sen bir vampirsin ve eşin bir Alfa, yani nasıl??''
Bu kez de Seonghwa, Yunho ve San'ın kafası karışmıştı. Ortada bir yavru olduğunu biliyorlardı ama annenin Jisung olduğundan haberleri yoktu.
Minho önce eşinin kucağındaki yavrusuna bakıp gülümsedi ve sonrasında ciddi bir ifadeyle yeniden Hongjoong'a döndü ''Biz sana bu kadar önemli bir bilgi vermeden önce senin de bizim sorularımıza cevap vermen lazım''
Hongjoong saçını geriye attı ''Pekala, ne bilmek istiyorsun? Jinyoung bu saatten sonra bizi istemeyeceğinden dolayı her şeyi açık açık söyleyebilirim. Bu eve girer girmez Sokak Canavarlarına ihanet etmiş olduk''
Jisung vampiri onaylayınca Minho konuşmaya devam etti ''Bize her şeyi anlat. Onlarla nasıl tanıştın?'' diye sordu Seonghwa, Yunho ve San'ı göstererek.
''Ayrıca Sokak Canavarlarına nasıl katıldığını da anlat'' diye ekledi Jisung.
''Nereden başlasam ki'' dedi Hongjoong bir iç çekerek ''Sokak Canavarları oldukça bilindik bir topluluk, onları mutlaka duymuşsunuzdur. Park Jinyoung topluluğun lideri ve kurtları avlıyor. Alfaları anında öldürür ve Omegalara da uzunca bir süre işkence edip canlarını yakar. Ta ki...''
Chan ona tiksinmiş bir ifadeyle baktı ''Ta ki?''
''Ta ki onlar intihar edene kadar. Yakalanan Omegaların çoğu işkencelere dayanamayıp bir şekilde kendilerini öldürür''
Seungmin ve Jeongin iğrenmiş sesler çıkarırken Felix artık hiçbir şey duyamıyordu. San'la aynı odada kaldıkça vücut ısısı yükseliyordu ve belli ki Alfa da aynı haldeydi ama bunu güzelce saklıyordu.
''Peki'' diye başladı Jisung ''Sen Jinyoung'la nasıl iletişime geçtin?''
''Jinyoung avları için hep yeni vampirler arar. Güçlü bir takım istediği için biz beşimizi buldu ve onun için çalışmamızı istedi. Biz her daim hep birlikteydik ve kendimizce barış içinde kötülere karşı savaşırdık, bu yüzden de Jinyoung'un teklifini geri çevirdik. Ama bir gün Seonghwa, San ve Yunho'yu bulunca üçümüz de aşık olduk. Tek korkumuz ise bizlerin vampir onların kurt olmasıydı çünkü Jinyoung'un yaptığı işi biliyorduk''
Hongjoong duraksayınca Hyunjin konuşmaya başladı ''Siz de kurtları Jinyoung'dan korumak için onları yanınıza alıp Sokak Canavarlarına katıldınız. Çünkü hiç kimse sizler gibi vampirlerin yanlarında kurt barındıracağından şüphelenmezdi''
Yabancı grubun tamamı Hyunjin'i başlarını sallayarak onayladı.
Jisung bütün bunları dinleyince mırıldandı ama herkesin dikkati sonrasında duyulan ağır ayak seslerine çevrildi.
Felix artık kurdunu kontrol edemez halde ayağa kalktı ve sinirli bir şekilde San'a doğru yürüdü.
İkisinin de gözleri parlamaya başlarken Omega büyüğünü yakasından tuttu ''Seni pislik! Onu seviyorsan neden hala onu işaretlemedin?!''
San çenesini kastı ''Benden uzak dur.''
Sonrasında duyulan tek şey ağır bir tokat sesi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfic-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...