Buradaki hafif şeyin önüne uyarı koymayacağım çünkü tamamen giyinik olacaklar, yine de okumak istemeyen olursa hızlıca geçersiniz. İyi okumalar!~~
----------
Minho ayağa kalktı.
''Yemek zamanı geldi, gidip bir şeyler hazırlasam iyi olur''
''Bekle, ben de geleyim'' dedi Jisung da ayaklanarak.
Artık eşlendiklerine göre birbirilerine daha düşkünlerdi, aralarındaki yeni bağ bunu gerektiriyordu.
''İşiniz bitince bize de haber verin'' dedi Felix sevgilisini odadan dışarı sürüklerken.
''Nereye gidiyoruz?'' diye sordu Changbin birleşmiş olan ellerine bakarak.
''Odana'' diye bir cevap aldı, Felix bu sırada büyüğün kapısını çoktan açmıştı.
''Neden?''
''Buranın kokusunu seviyorum, her yer sen kokuyor''
Felix gülümserken Changbin kendini kontrol etmek için dudağını ısırdı. Genç kurt kendi iyiliği için fazla tatlıydı.
Felix büyüğün yatağına yatıp yastığına sarıldı ve kokusunu içine çekti.
''Kokumu alabilmek için yastığıma sarılmana gerek yoktu, önündeyim hani'' dedi Changbin de yatağın ucuna geçerek.
Felix utancından kızarmıştı ama bu oyunu iki kişi oynayabileceklerini bildiği için dik oturup vampire baktı.
''Evet haklısın. Buradasın.... yatakta... benimle...'' diye mırladı ona yaklaşarak.
''F-Felix?''
Gencin kokusunun yoğunlaştığını fark eden Changbin'in gözleri bir anlık kırmızı parladı.
Felix de ona bakarken gözleri açık maviye dönüyordu.
''Efendim...'' diye cevap verdi büyüğün kucağına yerleşirken.
''Devam edersen kendimi tutamayacağımı biliyorsun'' dedi vampir gencin baldırlarını tutarak.
Genç kurt sevgilisinin elini vücudunda hissedince ağzından bir inleme kaçtı.
''S-sadece takılmak istemiştim- ah~''
Changbin'in dudaklarını köprücük kemiklerinde hissedince itaatkar şekilde başını yana eğdi ve boynuna daha kolay erişim sağlattı.
''Ne güzel sesler çıkarıyorsun bebeğim''
Changbin gencin boynuna ısırık izleri bırakmaya devam ederken Felix onu hafifçe itti.
''B-bunu ne kadar sevsem de devam edemeyiz. Minho ve Jisung yine gelebilir'' dedi sakin olmaya çalışarak.
''Bu az da olsa tadına bakamayacağım anlamına gelmez değil mi?'' diye sordu Changbin kasıklarını yukarı iterek.
Vampirin pantolonunda büyüyeni hissedince Felix bir kez daha inledi.
''Dur- ahh~''
Changbin genci yatağa yatırıp üstüne çıktı ve hemen bacak arasına baskı uygulamaya başladı.
''Fazla ses çıkarma tamam mı? Hyung duyabilir''
Felix ağzını eliyle kapatınca vampir buna kıkırdadı. İkisinin de gittikçe sertleştiğini hissedebiliyordu.
Changbin genci tutup yüz üstü yatmasını sağladıktan sonra dizlerinin ve ellerinin üstünde durmasını da ayarlayınca Omega şaşkın halde inledi.
Vampir kendini gencin giyinik arkasına sürttükçe Felix altındaki çarşafları çekiştirip inlemeye devam etti.
''Çok tatlısın... Ve tamamen bana aitsin.''
Changbin gencin inlediğini duydukça kendinin de yakın olduğunu hissetti.
''Yakınım-''
Omega'ya da yardım edebilmek için hala pantolonunun içindeki organını tuttu ve okşamaya başladı. İkisi de kısa süre sonra boşalmıştı.
Changbin eğilip gencin boynundan öptükten sonra daha fazlası için ağzını açtı ve onu ısırıp kanını içmeye başladı. Hayatı boyunca tattığı en güzel şeydi. Felix zevk içinde bir çığlık atarken vampir de genci öldürmemek için kanını içmeyi kesti.
İkisi de yatağa yığılınca Changbin ona sarılıp boynundaki yarayı öptü.
''Bu harikaydı ve tadın mükemmel bebeğim.. Seni tamamen sahiplenmek için sabırsızlanıyorum''
Changbin gencin boynuna sürtünürken Felix homurdandı.
''Bunu cidden yapmak zorundaydın değil mi?'' diye sordu yanaklarının kızardığını hissederek.
Changbin'in pantolonunun içinden bile ne kadar büyük olduğunu aklından çıkaramıyordu. Bu düşünceler gence çok da aile dostu olmayan şeyler hayal ettiriyordu.
Vampir güldükten sonra duşa girmek için ayağa kalktı. İşi bittiğinde Felix de arkasından duşa girdi ve Changbin'den ona fazlasıyla büyük gelecek olan birkaç kıyafet ödünç aldı.
''Çocuklar, yemek hazır!'' Jisung'un sesi aşağıdan duyuldu.
''Harika zamanlama!'' dedi Changbin.
''Aptal vampir...'' dedi Felix gülümseyerek.
Changbin'in boynunda ısırdığı yere dokununca vücuduna yayılan heyecanı hissetti. O kadar güzel bir histi ki birbirilerini gerçek anlamda işaretlediklerinde neler olacağını tahmin bile edemiyordu. Genç kurt daha fazlasını düşünemeden Changbin elinden tuttu ve onu mutfağa götürdü.
-----
''Vay be! Harika kokuyor!'' dedi Felix masaya yerleşerek.
Hyunjin ve Jeongin de yerleşince herkes masada toplanmıştı, Chan dışında.
Chan orada değildi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfic-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...