Bölüm 14

2.3K 309 92
                                    

Kurdu kontrolü eline almak için savaşırken Minho derin nefesler alıyordu. Bunun sebebini biliyordu ama şu an Jisung'la eşlendiği için bu onu daha da sinirlendiriyordu.

Minho yatağa geçince Jisung arkalarından kapıyı kapattı ve büyüğünün yanına yerleşti.

''İyi misin bebeğim?'' diye sordu kurdun bir omzundan tutarak.

''Benim- sana ihtiyacım var'' dedi Minho eşine kıpkırmızı gözlerle bakarken.

Vampir kızgınlığın ne olduğunu da eşinin ona ihtiyacı olduğunu da biliyordu.

''Tam karşındayım Alfa'' dedi ona doğru eğilip dudaklarını birleştirerek.

Minho eşinin dudaklarını hisseder hissetmez kontrolünü kaybetti. Hayatı boyunca bağlanmayı seçtiği ve onu seven kişi gerçekten de tam önündeydi.

Hızlı davranıp genci yatağa yatırdı ve üstüne çıktı.

''Canını yakacak olursam şimdiden özür dilerim, şu anda pek kendimde değilim aşkım.'' dedi dürüstçe

Jisung'un yüzünde herhangi bir şüphe veya korku aradı ama ikisi de yoktu. Vampir onun yerine Alfa'nın yüzünü avuçlarının içine aldı.

''Sorun değil, ben sert severim. Çığlık attır bana bebeğim.''

Jisung'un bu söylediğini duyunca Minho kendini tamamen salıp gencin dudaklarına bir kez daha yapıştı.

---

''Az önce neler olduğunun farkındasındır Seungmin'' dedi Felix ona bakarak.

Herkes oturma odasına yerleşmişti.

Seungmin diğer Omega'ya bakarken başını olumlu anlamda salladı.

''Evet biliyorum ama başta fark etmemiştim. Kızgınlığa girdiğinde kokusu yoğunlaşınca anladım'' diye açıkladı dik oturarak.

''Anlıyorum.. Peki şimdi ne yapacaksın?'' diye sordu Felix.

''Yani burada kalıp ona aşık olmayı bekleme planım yok. O çoktan bir vampirle eşlenmiş ve onu işaretlemeye de niyetli değilim. Ben de kendi eşimin peşindeyim. Kaderimdeki değil de, kendi seçeceğim eşimin'' diye cevapladı Seungmin.

''Neler olduğunu bize de anlatsanız mı artık?'' diye araya girdi Changbin.

Felix önce ona sonra da diğerlerine bakarken bir iç çekti.

''Seungmin Minho'nun kaderindeki eş. Kurtları daha doğmadan birbirilerine bağlıydı''

''NE?!'' diye sordu bütün vampirler aynı anda.

Seungmin hepsine baktı.

''Onu istemediğimi söyledim, sakin olun!''

Herkes sustu.

Sessizliği bozan yine Felix oldu.

''Kendi seçeceğin bir eşten bahsettin. Ne demek istedin?''

Seungmin'in ifadesi düştü.

''Yıllar önce aşık olmuştum. İlk aşkımdı ve daha çocuktum. O da bir vampirdi ama beni olduğumdan daha küçük görüyor gibiydi. Beni hatırladığını düşünmüyorum. O zamanlar baya ufaktım ve saçlarım daha sarıydı, büyüdükçe koyulaştı''

Hyunjin bütün bunların bir yere bağlanabileceğini düşünerek araya girdi.

''Ona bir çeşit kolye falan vermiş miydin? Kurtların çocukken eşlenmek istedikleri kişilere özel taşlar verdiğini duyduk da, gelecekte birbirilerini işaretleyeceklerine dair söz verirmişsiniz''

''Evet, onun gibi işte. Ona da çocukken bir kolye verilmiş, veren de bir kurtmuş'' diye ekledi Jeongin Chan'ı işaret ederek.

Seungmin Chan'a kocaman gözlerle baktı.

''Gerçekten mi? Sende de mi var? Görebilir miyim?''

Chan şaşırmıştı, bu Omega'nın ona ilgi duyduğu ilk andı.

Kolyesini tişörtünden çıkardı ve ona gösterdi.

''Bunun ne anlama geldiğini o ölmeden önce bilseydim keşke...'' dedi üzgünce gülümseyerek.

Seungmin elleriyle ağzını kapattı.

''Ch-Chan??''

Şimdi herkesin kafası karışmıştı, özellikle Chan'ın.

Hatırladığı kadarıyla kendisi dahil kimse ona adını söylememişti.

Tabii... Önceden bilmiyorduysa...

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin