Bölüm 17

2.3K 257 9
                                    

(Uzun bi aradan sonra geri döndükkk :D bundan sonra bu kitaba odaklı kalıcam ve mümkün olduğunca her gün yeni bölüm atmaya devam edicem ^^ İyi okumalar!~~) 

------- 

Changbin gözleri kapalı şekilde yatağına uzanmıştı. Bütün bu olayları sindirmesi biraz zordu. 

Onunla şimdiye kadar hep ilgilenen ve abisi gibi gördüğü 2 kişinin de kurt eşleri olmuştu.  

Ama Changbin için en kafa karıştırıcı olan şey kendi eşinin de bir kurt olmasıydı. Yada eşi olacak olan kişinin işte, henüz birbirilerini işaretlememişlerdi sonuçta.

Doğru olan bu muydu? Felix'i mutlu edebilir miydi? 

Şimdi Seungmin ortaya çıktığına göre belki hayatta olan başka kurtlar da vardı. Ve belki de onlardan bir tanesi Felix'in kaderindeki eşti. 

Changbin tam bunu düşünürken karnında bir şey hissetti ve gözlerini açıp baktığında Felix'in karnına yatmış olduğunu gördü.  

Sevimli bir köpek yavrusuna benziyordu ve Changbin elini uzatıp gencin başını okşadı.  

Felix vampire meraklı gözlerle baktı ''Aklında ne var Binnie?'' 

''Hiçbir şey, sadece bazı şeyleri fazla düşünüyorum bebeğim'' 

Changbin endişelerini ve düşüncelerini kendine saklamak istese bile Felix büyüğünde bir terslik olduğunu anladı ve kalkıp dik oturdu. 

''Bir şeyler hakkında endişe ettiğini hissedebiliyorum. Lütfen konuş benimle Changbin, seni seviyorum'' 

Felix'in tüm benliği Changbin'i otomatik olarak yumuşatıyordu. Genç kurt büyüğü başta ona çok kötü davranmış olsa bile onu fazlasıyla önemsiyordu. 

Changbin de dik oturup gence sıkıca sarıldı ve atan kalbini duyup sakinleşirken yaşadığı yoğun duygulara dayanamayıp ağlamaya başladı. Felix de vampire sarılırken sırtını sıvazlıyordu. 

''Şşşşş, her şey yolunda Changbin. Bana bütün endişelerini anlatabilirsin. Hepsini dinleyip yükünü elimden geldiğince azaltmaya çalışacağım'' 

''Sen de Minho ve Seungmin'e olduğu gibi kaderindeki eşi bulursan ne olacak? Beni terk edersen ne olacak? Bunu yapamam. Ben bir vampirim, seni nasıl memnun edebilirim ki?'' 

Felix'in gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Sevdiği kişinin ağlayışını izlemek ve bunları duymak kalbini o kadar çok kırmıştı ki. 

Büyüğün yüzünü tutup ona güzelce gülümsedi ''Ben eşimi çoktan buldum Changbin. Ben seni ve sadece seni istiyorum. Ayrıca Minho ve Seungmin'e bir baksana, birbirilerini bulup kızgınlıklarını tetiklemiş olmalarına rağmen birbirileri için gerçek aşklarını bırakmadılar. Biz birini gerçekten seversek kaderimizdeki eş bile aramıza giremez'' dedi Changbin'in alnını öperek. 

Changbin ağlamayı kesti ve gencin güzel gözlerine baktı. 

''Seni hak edecek ne yaptım ben Lix?'' 

Felix kıkırdadı ''Çok şanslı olmalısın! Ama her şeyden önce yapmak istediğim bir şey var'' 

Gencin gözleri vampire bakarken bir anda parlamaya başladı ve başını büyüğün boynuna gömdü, olduğu yeri ısırıyor ve emiyordu. 

Changbin paralize olmuş gibi donakalmıştı ''N-ne yapıyorsun bebeğim?'' diye sordu kendi aklından geçenleri kontrol etmeye çalışırken. 

Gencin tadına bir kez daha bakmak istiyordu ve bu isteği her geçen saniyede pantolonunun içinden bile belli oluyordu. 

''Boynumda senin işaretini istiyorum, senin boynunda da benimkini. Şimdi sen benim kaderimdeki eşi bulacağımdan korkarken bunu çok daha fazla istiyorum. Eğer işaretin boynumda olursa, başka hiçbir kurt beni istemez. O yüzden tamamen seninim'' diye mırladı Felix kokusu güçlenirken. 

Changbin gencin bacaklarını tırnaklamaya başladı. Onu da, işaretini de istiyordu. Ama özellikle de Felix'i altına alıp ona kontrolün kimde olduğunu gösterirken gece boyu onu inletmek istiyordu. 

Felix büyüğünü öpücükleri ve ufak ısırıklarıyla tahrik etmeye çalışırken Changbin de kısa süre sonra kendini ona bırakıvermişti. 

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin