Bölüm 66

1.1K 164 91
                                    

(Lütfen önceki bölümleri okuduğunuzdan emin şekilde devam edin ^^ İyi okumalar!~)

---------

Ertesi gün Hoseok herkesten önce uyumaya gittiği için uyanan ilk kişi oldu ve kahvaltıyı hazırlamaya karar verdi.

21 kişi için bir şeyler hazırlamak tahmininden zor olmuştu ve hep birlikte mutfağa sığamazlardı, bu yüzden masayı salondaki masanın yanına yerleştirdi.

İki masa yan yana gelince herkes için yeterli alan var gibi göründü ve Omega işe yarar bir şeyler yapmanın verdiği mutlulukla aile üyelerini uyandırmaya gitti.

Herkes masanın etrafına yerleşirken Hoseok çeşitli iltifatlar aldı ve halinden memnun şekilde kızardı.

Kahvaltıya başladıklarında Felix'in gözleri abisine kaydı ve Taehyung'un boynundaki taze işareti gördü, aynısı Jungkook'ta da vardı.

''Son gördüğümde işaretli değildiniz abişim'' diye kıkırdadı Omega.

Durumu anlayan çift kızarırken herkes onları alkışladı ''Tebrikler!''

Minho gülümsedi ''Mutlu olmayı hak ediyorsun hyung''

Taehyung ve Jungkook herkese teşekkür ettikten sonra çiftler kendi aralarında mutlu mesut konuşmaya başladı, bu sırada Hoseok ise sessizce kahvaltısını ediyordu.

Felix bunu fark edince Omegaya baktı ''Hoseok, acaba kendini... Yalnız falan hissediyor olabilir misin? Sadece biraz endişelendim de..''

Hoseok hamile Omegaya kocaman gülümsedi ''Awww hayır Lix endişelenme. Şimdilik bu halimi tercih ediyorum. Kaderimdeki eşi falan bulursam belki bu fikrim değişir ama şimdilik özgür olmanın tadını çıkarıyorum''

Sonrasında hep birlikte yemeye devam ettiler. Yeniden evde olmak harikaydı.

---

Sonraki birkaç hafta boyunca herkes Namjoon ve sürüsü için olan evi inşa etmeye başlamıştı ve birkaç ay sonra da bütün işler tamamlanmıştı.

Kutlar yeni evlerine yerleşirken Felix ve Seungmin de doğuma çok yakındı. Mevsimlerden kıştı ve yemyeşil ada bembeyaz örtüyle kaplıydı.

İlk doğuran Seungmin oldu ve çokça acılı geçmişti. Chan eşi için fazla endişeliydi çünkü doğum sırasında çok kan kaybetmişti ve yavru doğar doğmaz bayılmıştı. Ama sonunda sağlıklı bir Omega oğlan dünyaya getirdi.

Seungmin uyanınca Chan yavrularını gencin kucağına verdi ve birlikte mutluluktan ağladılar.

''Adı ne olsun?'' diye sordu Chan eşine çok benzeyen bebeğine bakıp gülümseyerek.

Omega bir süre düşündü ''Kışın doğdu, o yüzden Yuki olsun... kar!''

Chan gülümseyerek eşini onayladı ''Yuki.. Çok güzel bir oğlan için çok güzel bir isim. Benim küçük kar tanem!''

---

Birkaç gün sonra Felix de doğum yaptı. Abisi ve Changbin bu süreç boyunca yanından ayrılmamıştı ve doğum kolay sayılabilir şekilde geçmişti.

Yeni yavru da bir erkekti ve Alfaydı, Felix eşinin bebeği tuttuğunu görünce ağlamaya başladı ''Sana ne kadar da benziyor Binnie..''

Changbin gülümserken gözleri doldu ''Bana böylesine kıymetli bir hediye verdiğin için minnettarım sana gün ışığım''

Vampir eşinin alnını öperken Taehyung onlara gülümsedi ''Adını ne koymak istiyorsunuz?''

Çift bir süre düşündükten sonra Felix oğluna baktı ''Yeonjun nasıl?''

''Yeonjun.. Güzel ve güçlü bir isim. Bunu sevdim!''

''Harika seçim, aramıza hoş gelmiş o halde'' dedi Taehyung.

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin