Bölüm 1

4.4K 427 148
                                    

İlk bölüme hoş geldiniz!! İyi okumalar!~

---------

''Felix kalk artık! Yeni ekipman almaya gitmemiz gerekiyor. Bütün silahlarımız eskidi yada kullanılamaz halde'' dedi Minho gencin odasındaki perdeleri açarken.

''Biraz daha uyumama izin ver hyung. Dün gece 'Sokak Kurtları' diye bir kitaba başladım ve o kadar sardı ki uyuyamadım'' dedi Felix sabah sesiyle.

''Umurumda değil! Ayrıca sana şöyle şeyler okumamanı söylemiştim, tamamen saçmalıklar!''

''Ama hyung bir okusan, o kadar sürükleyiciydi ki!'' dedi Felix dik oturarak.

''Çevrende vampirler varken kurtlarla dolu bir kitap okuman da ironik hani''

''En azından vampirlere göre iyiler ve dönüşümleri çok güzel. Ayıldım artık, hadi kahvaltı yapalım hyung''

''Önce duş alman ve dişlerini fırçalaman lazım Lix'' dedi Minho gözlerini devirerek.

''İstemiyorum. Bugün yapmasam olmaz mı?''

''Bu tavırlarla avlarını nasıl baştan çıkarmayı düşünürsün?''

Felix bir iç çekerek banyoya gitti.

''Zamane çocukları işte'' dedi Minho gülerek. Karşılığında banyodan bir bağırma duydu.

''Benden yalnızca 1 yaş büyüksün hyung!'' Minho bunun üstüne mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladı.

İşi bittiğinde Felix odaya tamamen giyinik halde geldi.

''Harika görünüyorsun tatlım'' dedi Minho gencin başını okşayarak.

''Kızgınlık ilaçlarını aldığından emin ol yeter, kokun yüzünden kimseye yakalanma riskine giremeyiz. Zaten fazlasıyla tatlı kokuyorsun'' diye ekledi.

''Evet evet biliyorum... Peki sen kendi ilaçlarını aldın mı?'' diye sordu Felix ama büyüğün onları çoktan aldığını biliyordu zaten.

Kimsenin bilmediği sırları hayatta kalan son kurtlar olmalarıydı. Vampirler yıllar önce hepsini avlamıştı, Felix ve Minho da büyüğün yardımlarıyla bir şekilde kurtulmuştu. Felix bir Omegayken Minho bir Alfaydı ama birlikte büyüdükleri için birilerine ilgi duymuyorlardı. Kurtları birbirilerini kardeş gibi gördüğü için cinsel anlamda çekimleri yoktu.

''Aldım'' diye cevap verdi Alfa.

Kahvaltıları bittiğinde ormanın içindeki evlerinden çıktılar, vampirler insanların içinde yaşadığı için şehirde yaşamak güvenli olmazdı. Aslında vampirlerin arası insanlarla o kadar iyiydi ki kendilerini gizlemiyorlardı bile. Marketlerde onlar için kan paketleri ve ihtiyaçları olabilecek başka şeyler de satılıyordu.

''Hala anlayamıyorum hyung... Neden bizim türümüzü yok edip insanlarla barış içinde yaşamaya karar verdiler?'' diye sordu Felix dudaklarını büzerek.

''Ben de bilemiyorum Lix. Belki de aralarında iyi olanlar vardır?'' diye sordu Minho gence bakarak.

Göz göze gelir gelmez ikisi de kahkahaya boğuldu.

''Şakacı adam seni!'' dedi Felix gülmekten yerlere yatarken.

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin