Bölüm 13

2.4K 300 91
                                    

Chan üstündeki kurt tarafından öldürüleceğini biliyordu ama gözlerini kapattıktan sonra herhangi bir acı hissetmedi. Keskin dişler başını gövdesinden ayırmamıştı.

Yüzüne vuran nefesi hissedince gözlerini yavaşça açtı. Kurdun onu kokladığını fark edince şaşırdı ama şansını zorlamamak için hareket etmedi.

Kurt aniden üstünden kalkıp bir ağacın arkasına saklandı. Chan tam kalkıp yanına gidecekti ki bir çeşit dönüşme sesi duydu.

Chan onu beklerken kurt insana dönüşüp giyiniyor gibiydi.

Kısa süre sonra ortaya oldukça yakışıklı bir çocuk çıktı. Ortalama uzunluktaki simsiyah saçları ve omzunun tepesinden hafifçe görünen yarası ona ayrı bir hava katıyordu. Chan'a göre bu yabancı mükemmel görünüyordu.

Karşısındakinin kanının tadına bakmamak için kendini tutarken genç kurt ona yaklaştı.

''Kurt kokusu taşıyorsun... Neredeler?''

Yabancı kendini tanıtmayı da Chan'ın kim olduğunu da umursamamıştı.

''Onları yedim'' dedi Chan gülerek.

Kurdun gözleri bir anlık mavi parladıktan sonra dişlerini gösterip hırladı. Chan üstüne bir kez daha atlanmaması için ellerini havaya kaldırdı.

''Şakaydı! Sakin ol. Evimdeler''

Kurdun gözleri normale dönerken hırlamayı da bıraktı.

''Kimler ve neden senin evindeler?'' diye sordu bir kaşını kaldırarak.

''Minho adında bir Alfa ve biyolojik olmayan kardeşi Felix, o da Omega. Evimdeler çünkü Minho liderimiz olan Jisung'la eşlendi, Felix de kardeşim gibi olan Changbin'le eşlendi'' diye anlattı Chan olabildiğince hızlı şekilde.

Kurt şaşırdı.

''Vampirler ve kurtlar mı???!!''

Şimdi bir kaşını kaldıran Chan oldu.

''Evet, sorun bunun neresinde ki? Birbirilerini seviyorlar ve buna bizzat şahit oldum. Sen de ikna olmak ister misin?''

Genç kurt ne yapması gerektiğini düşünürken dudağını ısırdı. Belki de bir tuzaktı ama vampirin üstünden kurt kokusu almıştı. Ayrıca Chan ona saldıracağına dair herhangi bir işaret de göstermemişti.

''Peki, beni oraya götür''

Chan gülümsedi ve gencin tutması için ona elini uzattı.

''Senden daha hızlıyım, bu yüzden elimi tut ki hemen varalım''

Kurt bir süre düşündükten sonra Chan'ın elini tuttu ve vampirin evine doğru yola çıktılar.

---

Felix ve Jeongin masada yemek yerken Minho kardeşinin boynundaki izi görmezden gelmeye çalışıyordu, Jisung da hemen yanında onu sakinleştirme çabaları içindeydi. Vampirin elinden tutuyor olması genelde onu yeterince işe yarıyordu.

Hyunjin ve Changbin ise ortamdaki gerginliğin farkında oldukları için bir kenarda sessizce oturuyordu.

Kısa süre sonra yemek işleri bitmişti.

''Çok lezzetliydi! Eline sağlık Jisung!'' dedi Felix ona gülümseyerek.

''Afiyet olsun tatlım, şimdi gidip hep birlikte film izleyelim hadi''

Herkes oturma odasına gidip koltuklara yerleşti.

Minho ve Jisung koltuğun birinde birbirilerine sokuldu, Hyunjin yere yüz üstü yatarken Jeongin üstüne yattı, son olarak Felix de Changbin'in kucağına yerleşti.

Bir süre sonra kapı açıldı ve Chan içeri girdi.

''Ben geldim''

''Ah sonunda geldin-'' Jisung'un sözü Chan'ın elini tuttuğu genci görünce yarım kaldı.

Minho ve Felix genci görür görmez ayağa kalktı, üçünün de gözleri parlamaya başladı. Birbirilerinin rütbelerini bilmeleri için bu şarttı.

''Omega...'' diye hırladı Minho dişlerinin arasından.

Alfa içindeki kurtla savaşırken gözleri bir maviye bir kırmızıya dönüyordu.

Jisung onu tutarken Felix birkaç adım öne çıktı.

''Bu kim?'' diye sordu Chan'a.

''Bu... Aslında adını bilmiyorum. Beni öldürmek üzereydi ama üstümde sizin kokunuzu alınca durdu ve sizi yemediğimden emin olmak için buraya gelmek istedi'' dedi Chan ortamı biraz yumuşatmaya çalışarak.

''A-adım Seungmin...'' dedi kurt, ama bütün odağı hala Minho'daydı ve Felix bunu fark etmişti.

Chan bu ismin ona tanıdık geldiğini düşündü ama nedenini bilmiyordu.

Minho'nun gözleri Seungmin'e bakarken aniden tamamen kırmızı olunca Felix'in gözleri büyüdü ve hemen abisinin önüne geçti.

''Jisung, Minho'yu hemen odana götür! Kızgınlığa girdi! Acele et!!''

Jisung'un yüzünde kafası karışmış bir ifade vardı ama yine de Minho'yu odasına götürdü.

Bu sırada Seungmin'in de Chan'ı tutan eli sıkılaşmıştı ve vampir endişelendi. Nedense genci korumak istiyordu.

''Öncelikle oturmalısınız bence. Yapmamız gereken uzun bir konuşma var...'' dedi Felix karşısındaki Omega'ya bakarak.

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin