(Lütfen önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olarak devam edin ^^ İyi okumalar!~)
--------------
Jungkook ve Taehyung'un boyunlarında işaret olmaması Hongjoong'a garip gelmişti. Belki de sadece birbirilerini işaretleyecek fırsatları olmamıştı?
Alfanın odasının kapısını açtı ve içeri girdi ''Hey, uyanık mısın tavşan çocuk?''
Hala zincirli halde oturan kurt gözlerini devirdi ''Aman ne komik seni cüce''
''Komik biriymiş'' diye güldü Changbin.
Jungkook başka sesler de duyunca başını kaldırırken Hongjoong yeniden lafa girdi.
''Sana birkaç ziyaretçi getirdim. Sana bahsettiklerim hani, bizim takım''
Alfa gencin gösterdiği herkese bakarken gözleri Taehyung'un üstüne gelir gelmez donakaldı. Sanki eşini görünce nefesi kesilmişti, ki bu sırada eşini zincirli halde gören Omega hemen ona doğru koştu.
Taehyung gürlerken gözleri masmavi parlıyordu, Jungkook'un gözleri de kırmızı parlamıştı ama eşi konuşurken sesini çıkarmadı.
''Seni öldüreceğim!'' diye bağırdı Omega gencin yakasından tutarak.
Hyunjin Jisung'a baktı ''Bunu durdurmalı mıyız? Sonu kötü bitecek gibi'' dedi ama Jisung başını olumsuz anlamda sallayınca omuz silkti.
''Taehyung lütfen...'' dedi Jungkook sakin bir sesle.
Omega gence şöyle bir baktı, onu bu şekilde zincirlenmiş ve bitkin görmek kalbini acıtıyordu. Eğildi ve başını Alfanın göğsüne dayadı.
''Kaçmamış olsaydın... Neden- neden kaçıp gittin? Beni o anda işaretlemek istemediğini söylemen yeterliydi oysa'' dedi gözleri dolarken, ama ağlamamak için kendini tutacaktı, bunun onu ne kadar etkilediğini göstermek istemiyordu.
''Sanırım bir çeşit drama dönüyor'' dedi Wooyoung sessizce, Yeosang da onu susturdu.
Herkesin dikkati yeniden çifte çevrilince konuşan Jungkook oldu.
''Taehyung bak.. Sen yanlış anladın-''
''Bana bir yanlış anlaşılma falan olduğunu söylemeye çalışma! Beni sevdiğini düşündüğüm için işaretlenmemizi istemiştim sadece! Ama sen kaçıp gittin!!''
Alfa gıcık olmuş şekilde homurdandı ''Beni dinle! O anda seni işaretleyemezdim! Kızgınlığa girmek üzereydin ve aklın düzgün çalışmıyordu, ben de kendimi tutamayıp sana saldırmamak için kaçtım!'' diye açıkladı.
Taehyung hiçbir şey demeden başını iyice eşinin göğsüne gömdü, Jungkook ise bir iç çekip devam etti.
''Seni ne kadar sevdiğimi tahmin bile edemezsin. Gitmemin sebebi buydu, sen düzgün şekilde düşünebilecek hale geldiğin zaman seni zaten işaretleyecektim. Beni takip eden vampirler olduğunu bilmiyordum, çok özür dilerim''
Bütün bunlar Jisung'a yeterli gibi görününce çifte doğru gitti ve zaman kaybetmeden Alfanın bileklerini serbest bıraktı. Jungkook tereddüt etmeden eşine sıkıca sarıldı ve sonunda kendini salıp ağlamasına izin verdi.
''Kokunu sevdiğim için şanslısın..'' diye homurdandı Omega.
Alfa sırıtarak eşinin boynunu öptü ''Dileğini yerine getireceğime söz veriyorum. Sadece bütün bunlar bitene kadar bekle''
Çift sakinleşince Hongjoong diğer hücreye gitmek üzere oradan ayrıldı, sırada Jimin'i görmek vardı.
Kapısı açılınca Omega ciddi boyutta korkmuştu ama Taehyung hemen ona doğru koştu ve Jisung zincirleri kırarken dostuna sıkıca sarıldı.
''Her şey yoluna girecek Chim, o pisliği öldüreceğiz''
Jisung'un annelik içgüdüleri kabarırken Jimin'in başını okşadı ''O adamı ölümsüz olduğuna pişman edeceğim, merak etme sen''
Jimin Jisung'a bakarken hafifçe gülümsedi ''Bana Lunamız Jin'i hatırlatıyorsun''
Taehyung ve Jungkook bunu onaylarken Jisung kıkırdadı ''Şu Jin'le gerçekten tanışmak istiyorum artık''
Sonrasında gidecekleri oda Yoongi'ninkiydi. Grup içeri girdiğinde Alfa uyuyordu ve buna herkes şaşırmıştı ama Taehyung, Jungkook ve Jimin hiç tepki vermedi.
Jimin gülerek uyuyan eşine doğru gitti ''Yoongi, uyan''
Uyuyan kurt uykusunda mırıldandı ''Ama... rüyamda Jimin'i biraz daha görmek istiyorum''
Buna herkes gülümserken Jimin kızarmıştı ''Önündeyim zaten aptal Alfa. Gözlerini aç''
Yoongi gözlerini yavaşça açarken kendine gelememiş gibiydi ''Jimin? Bu da bir rüya, değil mi?''
Omega başını olumsuz anlamda salladıktan sonra Jisung'a döndü ''Zincirleri halledebilir misin lütfen?''
Jisung sessizce ona söylenileni yapıp eşinin yanına döndü. Yoongi ve Jimin bu sırada sıcacık bir sarılma paylaşırken fısıldaşıyordu.
''Seni çok özledim...''
''Sadece seni düşündüm bebeğim''
Sarılma seansları bitince Yoongi etrafına baktı ve Jungkook'la göz göze geldiğinde açıkça sinirlendi. Jungkook ise utanç içinde elini ensesine attı.
''Sana vurmayacağım'' dedi Yoongi sert bir sesle ''Ama Jin için hazırlan derim. Bizi yakalamalarının sebebi sensin''
Jungkook utanmış yavru köpekler gibi başını eğdi ama Minho başını okşadı ''Endişelenme. Sen ne yapmış olursan ol, ailen her daim arkanda olup seni affeder değil mi?''
Buna Jongho dışında herkes onay vermişti ama gencin tepkisizliği kimsenin dikkatini çekmedi.
Hongjoong herkesi Alfayla tanıştırdıktan sonra hep birlikte hücreden çıktılar ve Hoseok'un odasına gittiler. Omega kapısı açılır açılmaz gülümsemişti.
Kurdun gülümsemesi karanlık odayı resmen aydınlatınca Jeongin erimişti ''Ne kadar da tatlı!''
''Jeongin hayatım, herkesin ne kadar tatlı olduğunu sayıklamaya devam edersen kıskanmaya başlayacağım artık'' dedi Hyunjin gülerek.
Zincirli Omega serbest kalınca kendi grup üyeleri ona sarıldı. Hoseok sonrasında etrafına baktığında Minho'yu gördü ve biraz gerildi, ama Jisung'un büyüğün elini tuttuğunu görünce rahatladı. Kendisi bir Omega olduğu için tanımadığı Alfalarla karşı karşıyayken dikkatli olmasında her zaman fayda vardı.
Minho ona kibarca gülümseyince Hoseok da ona karşılık verdi, Alfanın yanındaki vampirle eş olduğunu anlamıştı.
Sonrasında Hongjoong gidecekleri diğer hücrenin yolunu gösterdi ve Namjoon'un olduğu odaya girdiler. Alfa girenleri sessizce izledi ve kendi üyelerini görünce rahatlamış bir iç çekti.
''İyi olmanıza o kadar sevindim ki... Sizlere bir şey olacak olsa Jin beni öldürürdü''
Taehyung gözlerini devirdi ''Tek sebep bu mu? Jin hyung sana kızar diye mi endişelendin sadece?''
Namjoon gence bakarken güldü ''Elbette. Başka neyden endişe edebilirim ki?''
Jimin kıkırdadı ''Aman ne hoş''
''Onu zincirli bırakıp gitsek olmaz mı?'' diye sordu Taehyung diğerlerine dönerek.
Herkes buna gülerken Namjoon kıpırdandı ''Hey! Sadece şaka yapıyordum! Hepinizi sevdiğimi biliyorsunuz'' derken gözleri Jungkook'a kaydı ''Seni bile.''
Hoseok şaşırmış gibiydi ''Ona kızmayacak mısın?''
Namjoon gözlerini devirdi ''Bunu neden yapayım? Jin'i görmeye gittiğimizde icabına yeterince bakacaktır''
Sonrasında Jisung Alfayı serbest bırakınca herkes tanıştı ve hep birlikte son oda olan Jin'in hücresine doğru yol aldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfiction-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...