-Bölüm sonunda yazar notu var, kitap hakkında bilgilenmek istiyorsanız bi uğrayın ☺-
(+18 kısımdan önce uyarı olacaktır, o kısmı geçecek olanlar uyarıya kadar okuyabilir ^^)
Jisung susamıştı. Fazlasıyla susamıştı.
Minho'nun kızgınlığı yeni bitmişti ve şu an düğümün çözülmesini bekliyorlardı. Alfa eşinin teninde bıraktığı izlerde parmaklarını gezdiriyordu.
''Çok üzgünüm. Beni durdurmalıydın''
Jisung gülümsedi.
''Hayır, harikaydı. Bu kadar endişelenme, ben iyiyim. Sadece biraz susadım''
Minho sırt üstü yatmak için dönünce Jisung göğsünde yatar hale geldi.
''Al iç. İhtiyacın var'' dedi boynunu göstererek.
Jisung dişlerini büyüğün boynuna geçirince gözleri kıpkırmızı oldu. Kurdun kanı acı olduğu kadar da tatlıydı ve bu onu bağımlı ediyordu, kendini durdurabileceğinden bile emin değildi.
O kadar çok içti ki dudaklarının kenarından akmaya başladı.
Minho hiçbir şey söylemeden acı içinde gözlerini kapattı.
Jisung anca kurdun kalp atışları yavaşlayınca durabildi. Neredeyse tamamen duruyordu ve vampir bu duruma paniklemişti.
''M-Minho?''
Ağlamak üzereydi ki Minho bir elini kaldırıp gencin yanağını tuttu.
''Sorun değil, yakın zamanda iyileşirim. Hadi uyuyalım biraz''
Alfa vampiri kucağına çekti ve ikisi de yorgun olduğu için kısa süre sonra uykuya daldılar.
---
Chan hala şoktaydı ama hatırlayabiliyordu. Çocuğun adı- Min? Seungmin?
Onu seven, bunca zamandır arayan ve onu isteyen çocuk Seungmin miydi?
Ve ölü değildi.
Tam karşısındaydı ve büyümüştü. Yakışıklıdan da öteydi ve yardımına muhtaçtı.
Vampir kendini yine aşırı korumacı hissetti. Tek istediği onu bunca yıl seven çocuğa yardım etmekti. Bunca yıl savaşla ve yıkımla geçmişti.
Zaten Omega kolyeyi tanır tanımaz ona düştüğünün de farkındaydı.
Bu kadar masum birinin onu seviyor olması vampirin içini ısıtmıştı.
Gence güvende hissettirmek için hiçbir uyarıda bulunmadan eğildi ve dudaklarını öptü. Seungmin bir anlığına şaşırmıştı ama büyüğün durmasını istemiyordu.
Chan'a ihtiyacı vardı. Özellikle de şimdi.
Öpücüğün içine inlerken hala tişörtünü çekiştiriyordu. Kızgınlığa girmiş olması de kendini tutmasını zorlaştırıyordu zaten.
Chan gencin onu soymak için olan umutsuz çabalarını görünce öpüşmeyi bıraktı ve gülümsedi.
''Buradayım bebeğim, ve tamamen seninim''
Önce kendi kıyafetlerinden, sonra da gencinkilerden kurtuldu. Acele etmeye çalışmıyordu ama ağırdan da almıyordu.
Aslında Seungmin'den yayılan sarhoş edici kokular onu bir an önce işaretlememek için kendini tutmasını gerektiriyordu ama buna değecekti.
Gencin kızgınlığından dolayı yaşadığı acı yüzüne her yansıdığında endişeyle doluyordu.
Bir kez daha dudaklarına yapışırken sol eliyle de onu hazırlamaya karar verdi.
(+18 Uyarısı!! Uyarı bitince hikaye devam edecek. Bu kısmı geçecek olanlar uyarı bitince devam edebilir ^^)
Parmağını girişinin üstünde biraz gezdirdikten sonra yavaşça içine itti, genç kurt inlemeye başlarken de yavaşça ileri geri hareket ettirdi.
Vampir bir parmak daha ekledikten sonra hareketlerini hızlandırdı. Seungmin'in sesi yükselirken dayanamayıp üçüncü bir parmak daha ekledi.
Genç kurt daha fazlası için yalvarmaya başlayınca kokusu da yoğunlaştı ve Chan artık buna dayanamıyordu.
''Chan, sana ihtiyacım var, lütfen~''
Bu şekilde yalvarması vampirin kendini kaybetmesi için yeterliydi.
Kendi arzusunda kaybolmaya başlayınca gözlerinin rengi daha da tehlikeli bir kırmızı oldu.
Parmaklarını çıkardı ve pozisyon aldıktan sonra kendini yavaşça gencin içine itti. Omega'nın canını yakmamak için arada molalar vermeyi de es geçmedi.
Seungmin'in acısı zevke dönüşürken büyüğün hızlanması için sabırsızlanmaya başlamıştı. İkisini de ter kaplarken Chan hızlanıyordu, kendilerini hissettikleri zevkin içinde kaybederlerken odada inleme sesleri yankılanıyordu.
Chan gence olan sevgisini göstermek için ara sıra dudaklarını da öpüyordu. Önceliği kurdun kızgınlık acısını almaktı, gerisinin acelesi yoktu.
Seungmin'in gözleri aldığı aşırı zevke kanıt olarak gümüşe yakın açık mavi parlıyordu.
Chan'ın sırtına birkaç çizik ve Seungmin'in boynuna birkaç ısırıktan sonra ikisi de zirveye ulaştı. Vampir gencin içini doldururken kurt da kendi göğsüne geldi.
------------(+18 Sonu)------------
Kısa süre sonra yan yattılar ama Chan gence düğümleniyor hissi vermek için içinden çıkmadı.
Sonrasında ona daha da sokularak dişlerini boynuna geçirdi. Seungmin aynını yapması gerektiğini hissedince o da vampirinin boynunu ısırdı. İkisi de bu konuda kararlıydı.
Aralarında oluşan yeni bağ ikisini de inletmişti. Bu, Seungmin ve Minho arasındaki kader bağını da yok etmişti ve bu iyiye işaretti.
Seungmin yeni eşine daha da sokuldu.
''Seni bulabileceğimi hiç düşünmemiştim. Yıllar oldu''
Bunu söylerken Chan'ın belinde olan elini tuttu.
Chan parmaklarını gencinkilere geçirip elini kaldırdı ve üstünden öptü.
''O kadar güzelleşmişsin ki. O zamanlar bu şekilde ayrı düşeceğimizi bilsem seni yanımdan asla ayırmazdım Seung''
Kurt buna kızardı. Kimse ona bu kadar sevildiğini hissettirmiyordu, çocukken bile bunu bildiği için Chan'ı seçmekle doğru kararı verdiğini bir kez daha anladı.
Minho'nun bile ona böyle hissettiremeyeceğini biliyordu.
''Seni seviyorum Seungmin~''
İkisi de gülümsedi.
''Ben de seni seviyorum Chan~''
----------
Evet bu ponçik bölümle birlikte sizlere bir haberim var 😅 bazı sebeplerden dolayı bu kitaba bir süre ara vermem gerekecek 🥺 ama bu süre içinde diğerleri arasında bulabileceğiniz 'Daddy'nin küçük canavarı' kitabını yayınlamaya başlayacağım!! yani orada görüşürüz! 🥰 Yakın zamanda sizleri yeniden burada görme dileklerimle!~~ 🐺💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfic-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...