Bölüm 44

1.3K 183 54
                                    

(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)

-----------

Ertesi sabahtan itibaren aile üyeleri yeni hayatları ve görev dağılımlarına alışmaya çalışıyordu. Dağılıma göre başlıca iki iş ava çıkmak ve ev işleriydi.

Seungmin son zamanlarında sık sık gelen aşermelerinden dolayı yine mutfakta oturmuş tıkınırken Chan da sevecen gözlerle onu izliyordu.

''Ben bu şekilde yerken bana bön bön bakmasan olmaz mı? İğrenç görünüyor olmalıyım''

Chan gülümseyerek eşine doğru eğildi ''Saçmalamayı kes lütfen. Her halinle harika görünüyorsun ki şu anda da bu şekilde yemenin sebebinin yavrumuz olduğunu bilmek benim gözümde seni çok daha çekici yapıyor bebeğim''

Omega buna kızarırken eşini hafifçe itti ''Şöyle konuşma-''

Çift daha fazlasını konuşamadan Yunho ve Mingi mutfağa girdi.

''Neler yapıyorsunuz bakalım güzel çift?'' diye sordu Yunho gülümseyerek.

Chan sırıttı ''Takılıyoruz. Sizler?''

''Mingi kanımı içmeden önce biraz güç toplamak için bir şeyler içmeye geldim sadece'' dedi Yunho gülerek, Mingi ise ona sırıttı.

''Söz konusu sen olunca hep çok susuz oluyorum''

Bu kez Chan ve Seungmin gülerken Omega lafa girdi ''Kan içmek demişken. Birbirinizi işaretlemeyecek misiniz? Hongjoong ve Seonghwa da bu gece halledecekti o işi''

Yunho bunu duyunca kızarıp yere bakarken Mingi'nin sırıtışı büyüdü ''Haklısın. Artık bunu yapabiliriz''

Seungmin kıkırdarken kızaran Omegaya baktı ''Sakin ol Yuyu. Bunu hepimiz yaptık ve gerçekten güzel bir şey, yani utanman gereken hiçbir şey yok'' 

Yunho bir cevap vermezken bir anda birinin onu göğsüne çektiğini hissetti ve Mingi'nin fısıltısını duydu.

''Kendini saklamaya çalışma Yu. Boynunda kalıcı bir işaret bırakmamı istemiyor musun?''

Mingi'nin boynunda duracak olan işaretinin düşüncesi bile Yunho'nun kendini salmasına ve başını eğmesine sebep oldu. Mingi buna gülümsedi, Yunho bazen inatçı olup güçlü gibi durmaya çalışsa bile sonuçta tatlı bir Omegaydı.

Vampir hemen Yunho'yu kucaklayıp mutfaktan ayrılınca Chan ve Seungmin dayanamayıp birer kahkaha attı. İkisi de Mingi'nin dayanamayıp Yunho'yu hemen şimdi işaretleyeceğini biliyordu.

---

Chan Seungmin'in yanından hiç ayrılmazken Changbin de Felix'i hiç yalnız bırakmıyordu. 

Minho ve Jisung genel anlamda herkesle ve her şeyle ilgilenmeye çalışsa bile bazen Luna'ya ilgi göstermeleri gerekiyordu ve o zamanlarda sorumluluk Hongjoong ve Seonghwa'da oluyordu.

Ev işleriyle ilgilenenler genelde titiz olan Yunho, Wooyoung ve onlara yardım eden eşleriydi. Bunun dışında her şeyi yürütenler Hyunjin, Jeongin, Jongho ve Yeosang'dı. 4 vampir genelde avlara çıkarken evde başka ne iş varsa da hepsine yardım ediyordu.

---

İkinci gün de barış ve düzen içinde geçtikten sonra yine hep birlikte kahvaltı ediyorlardı. Hongjoong, Seonghwa, Mingi ve Yunho'nun boyunlarındaki taze işaretler dikkatlerden kaçmadı ve herkes çiftlerin sonunda işaretlenebilmiş olmasına sevinmişti.

Jisung ve Minho yeni üyelere ilaçlardan alabileceklerini söylemiş olsa bile şimdilik hiçbiri yavru istemiyordu, Jinyoung hala etraftayken bu çok riskli olurdu.

Hongjoong'un bu konuda bir planı vardı ve şu anda bunu herkesle paylaşmanın doğru olacağını düşündü ''Jinyoung'un bizi avlamaya gelmesine 4 gün kaldı ama benim bir fikrim var''

Minho ve Jisung ona baktı ''Detaylar''

Böylelikle vampir devam etti ''Çok hızlı hareket etmemiz gerekecek. Jinyoung erken dönmemizi beklemediği için ona saldırmamızı da beklemez. Artık bu kadar kalabalık olduğumuza göre onu şaşırtıp saldırmamız ve üstün gelmemiz kolay olur. Bu planın en parlak şey olmadığını biliyorum ama-''

Jisung konuşan vampirin sözünü kesti ''Aslında benim aklıma da aynısı gelmişti. Bu onu alt etmenin en güvenli yolu olur. Bundan sonra önceliğimiz sadece hayatta kalmak değil, birbirimizi tehlikelere karşı korumak ve her koşulda kalıp savaşmak. Gerçekten de hızlı olmamız gerekecek ve kolay olmayacak ama yine de bu riski almamız lazım''

Minho ve Seonghwa dışında herkes endişeli görünüyordu, liderlik eden kişiler ise yapabilecekleri en iyi şey bu olduğu için şimdiden planı onaylamıştı.

Jisung endişeli ifadelerle etrafa bakan aile üyelerini görünce devam etti ''Dinleyin, bunun gergin bir şey olduğunu biliyorum ve inanın bana ben de kızımı burada yalnız bırakmak istemem, ama Seungmin hamile ve henüz Felix'in de olup olmadığından emin değiliz. Bu masum hayatların alınmasına göz yumacak mısınız? Yada eşlerinize zarar gelmesine?''

Tüm üyeler başlarını olumsuz anlamda sallayınca Hongjoong'un planını onaylamış oldular.

Sonrasında konuşan Minho oldu ''Saldırımızı yarından sonra yapacağız, bu yüzden şimdiden planı kurmaya başlayalım. Bence Omegalar burada kalırken San da başlarında dursun, böylelikle biz yokken onları koruyacak biri olmuş olur''

Felix araya girdi ''Neden Chan kalmıyor? Eşi hamile olan o''

''Chan ve Changbin'in aramızdaki en güçlü vampirler olduğunu unutma Felix. Bunun seni üzdüğünü biliyorum ama Changbin yada Chan olmadan bu savaşı kazanma şansımız epey düşük olur'' diye açıkladı Jisung.

Chan çenesini kastı ''Ben gitmiyorum. Seungmin'i hamile halde burada tek başına bırakamam.''

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin