(Lütfen önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olarak devam edin ^^ İyi okumalar!~)
----------
Grup evden ayrıldıktan sonra 2 günlük yolculuklarına başladılar ve yolda ara sıra mola vererek ilerlediler. Bu sırada devamlı olarak muhabbet edip birbirileri hakkında daha fazla şey de öğrenmişlerdi.
İleride kocaman villayı gördüklerinde evin etrafında turlayan dev siyah bir kurt vardı ve grubu görünce dikkatle onlara yaklaştı. Kim olduklarını anlayınca da kuyruğunu heyecanla sallayıp mutlu şekilde ulumaya başladı.
Wooyoung bu kurdun San olduğunu anladı ve hemen ona doğru koştu. San da bu sırada havada yeniden insana dönüşüp mutlulukla eşini kucakladı.
Evin kapısı açıldığında Felix ve Seungmin de eşlerini gördü ve yürüyen iki vampir de hızla onlara doğru koştu. Chan ve Changbin sonunda yeniden canlı hissedebilecekti.
Chan eşine güzelce gülümsedi ''Söz verdiğim şekilde döndüm bak''
Seungmin buna göz devirip vampiri öptü ve ayrıldıklarında kıkırdadı.
''Kilo mu aldın sen?'' diye güldü Chan.
''Senin çocuğun o seni aptal!''
''Biliyorum biliyorum, kızma lütfen sadece şakaydı. benim için hala tüy kadar hafifsin bebeğim''
Bu sırada Changbin de Felix'e bakıyordu ''Ben yokken iyi oldun mu?''
''Evet!'' dedi Felix utangaçça.
Sonrasında kapıdan başka bir ses duyuldu ''Hiç de bile! Hepimizi stresten öldürecekti''
Sese doğru döndüklerinde Yunho'nun homurdandığını gördüler, Seonghwa da kucağında Luna'yla dışarı çıkıyordu.
Felix kızardı ''Bu doğru değil-''
''Kesinlikle doğru'' diye güldü Seungmin.
Hongjoong eşini görünce elindeki kutuyu Hyunjin'e verdi ve Seonghwa'ya doğru gitti, Minho ve Jisung da bu sırada bebeklerini Omeganın kucağından almıştı.
''Geri döndüm aşkım..'' dedi Hongjoong eşine sarılırken.
''Çok endişelendim'' diye fısıldadı Omega.
''Artık buradayım ve seni bir daha asla bırakmayacağım''
Jisung burnunu Luna'nın burnuna sürttü ''Merhaba minik Alfam benim, anneciği özledin mi bakalım?''
Luna kıkırdadıktan sonra Minho onu eşinden aldı ve havaya atıp yakaladı ''Ama babacığı daha çok özledin değil mi?''
Jisung buna göz devirdi ama bu kelimenin Minho'yu ne kadar etkilediğini bildiği için bunu ona karşı kullanmaya karar verip sırıttı ''Elbette, babacığı kim özlemez ki değil mi?''
Alfa kucağında Luna'yla donakalırken Jisung buna katıla katıla güldü ve sonunda bebeği ondan geri aldı ''Şimdi sana son zamanlarda veremediğim anne sevgisini vermeme izin ver bakalım minik yavru''
Luna kıkırdarken Jisung Namjoon'a döndü ''İçeri gelebilirsiniz''
Herkes yavaşça içeri doluşurken Jisung ve Minho odalarına çekildi. Bu sırada evde kalmış olanlar yeni kurtlar hakkında oldukça meraklıydı ama liderlerin kısa süre sonra onlara her şeyi anlatacaklarını bildikleri için şimdilik seslerini çıkarmadılar.
Salona yerleşildiğinde Yunho etrafına bakındı ve o soruyu sordu..
''Jongho ve Yeosang neredeler??''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfiction-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...