Bölüm 19

1.9K 261 19
                                    

(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)

---------

Minho ve Jisung ava gittikten sonra eve dönerken diğerlerine de birkaç bir şeylerle birlikte Jisung'un istediği şekerlemelerden de almıştı. Ki bu garipti çünkü Jisung normalde tatlı insanı değildi ama zevkleri değişmiş gibiydi.

Diğer yandan Changbin Felix'e tamamen yapışıktı ve genç kurt eşinden aldığı bu ilgiye bayılıyordu.

Evet eşinden.

Bu konu Chan ve Seungmin için de geçerliydi ama Chan en azından Seungmin yanından ayrıldığında Changbin kadar agresif hale gelmiyordu.

Changbin eşi bir dakikalığına olsun başka bir yere gidecek olsa hemen sinirleniyordu ve devamlı olarak ona yapışık kalası vardı. Felix de büyüğün işini kolaylaştırmak için elinden geleni yapıyordu çünkü kendisi de onunla olmaktan memnundu.

Chan ve Seungmin en sakin çiftti ve sadece sonunda birbirilerine kavuşmuş olmanın tadını çıkarıyorlardı. 

Herkesin mutlu olduğunu gören Hyunjin ve Jeongin de hepsi adına mutluydu, artık kocaman ve mutlu bir aile olmuşlardı. Kendilerini tamamlanmış hissediyorlardı.

Minho ve Jisung eve dönünce hep birlikte salona geçtiler. 

Changbin yerde otururken Felix kucağındaydı, Chan ve Seungmin büyük koltukta yan yanaydı ve Hyunjin tekli koltukta otururken Jeongin'in kolları arkasından boynuna dolanmış haldeydi.

Minho ve Jisung da koltuğa oturmuştu ve Jisung özellikle Seungmin ve Minho arasına oturmaya özen göstermişti. Kurtla çoktan eşlenmiş olsalar bile iç güdülerinin araya girmesine hiçbir şekilde izin vermemeye son derece kararlıydı, Minho ve Seungmin ise bunu tamamen kabullenmişti.

''Eee, eşlendiniz mi bakalım?'' diye sordu Jisung.

Chan ve Seungmin başlarını olumlu anlamda sallarken Felix ve Changbin de sallamıştı. Minho da tam o sırada Felix'in boynundaki işareti fark etti.

''SEN-'' diye bağırırken ayağa kalkmak istedi ama Jisung onu durdurdu.

''Günün birinde bunun olacağını biliyorduk zaten Min. Şimdi sakinleş, çünkü konuşacak daha önemli şeylerimiz var'' dedi Jisung.

Minho oflayarak kollarını önünde birleştirdi ama yine de eşini dinleyip koltuğa yaslandı.

''Chan'la birbirinizi nasıl işaretlediniz? Kızgınlığın konusunda sana yardım ederken illaki işaretlenmeniz gerekmiyordu sonuçta değil mi?'' diye sordu Jisung Seungmin'e dönerek.

Seungmin'in yüzü kızarırken Chan'a sokuldu ve birlikte başlarına gelenleri anlattılar. Dinleyen herkesin gözleri büyümüştü.

''Demek Chan'ın bunca zamandır hakkında konuştuğu kurt sendin. Seni sürekli tatlı ve mükemmel olarak tarif etmesine şaşmamalı''

Herkes gülüşürken Jisung hala bir şeyleri açıklığa kavuşturmak istiyordu, bu yüzden yeniden Seungmin'e döndü.

''Yani artık Min'le birbirinize karşı bir şey hissetmiyorsunuz değil mi?''

Seungmin bir anlığına Minho'ya baktıktan sonra yeniden Jisung'a döndü ve başını olumsuz anlamda salladı ''Hayır, artık hiçbir şey yok. Tek istediğim Chan''

Chan bunu duyunca eşine sarıldı ve herkes tatlılıklarını izlerken gülümsedi.

Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin