(Arka arkaya bölümler attığım zaman sorunlar oluyo o yüzden LÜTFEN önceki bölümleri okuyup okumadığınızdan emin şekilde devam edin. İyi okumalar!~)
-------
Jeongin çok gergindi ve dikkatini dağıtabilecek bir şeyler bulma umuduyla mutfakta dönüp duruyordu. Son zamanlarda olan şeyler çok fazlaydı ve onu çokça strese sokmuştu, bu yüzden aklını boşaltmaya ihtiyacı vardı.
Genç vampir rahatlayabilmek için mutfağı temizlemeye başlarken sevgilisi Hyunjin de uzaktan onu izliyordu. Bu çok garipti çünkü en gençleri normalde durduk yere ortalığı temizleyen biri değildi.
Jeongin her yeri tertemiz ettikten sonra buz dolabını açtı ve içinden bir paket kan çıkardı. Paketi açmaya çok üşendiği için doğrudan köşesini ısırdı ve içindeki sıvıyı içmeye başladı.
Paketteki kan bittiğinde Hyunjin'in yanına geldiğini gördü.
''Jeongin?'' dedi Hyunjin gence uzun uzun bakarak ''Beni etkilemeye mi çalışıyorsun sen?''
Jeongin ona doğru gelen ciddi ifadeli sevgilisine karşı kendini güçsüz hissettiği için birkaç adım geriledi ama tezgaha çarptığı için daha fazla ilerleyemedi.
''N-ne?''
Hyunjin bir elini kaldırıp gencin dudağının kenarındaki kanı parmağıyla sildi. Sonra elini ağzına götürüp sildiği kanı yaladığında gözleri parlamaya başladı. Çiftin nefesleri birbirine çoktan karıştığı için tutkulu bir öpücüğe çekildiler.
Ayrıldıklarında Hyunjin gencin boynuna saldırdı, Jeongin ise sessizce inleyerek büyüğün tişörtünü çekiştiriyordu.
''Beni bu şekilde etkilemeye çalıştığın için seni cezalandırmalıyım bence. Temizlik yaparken domalıp durdun, sonra bir de her yerine bulaştırarak kan içtin. Aklından neler geçiyor böyle?'' dedi Hyunjin.
Jeongin hala boynuna hissettiği nefesten dolayı doğru düzgün düşünemiyordu bile, elinden gelen tek şey devamlı olarak sevdiğinin adını inlemekti ''H-Hyunjin''
Hyunjin gencin bütün düğmelerine basmaya devam etti ''Evet?''
''Lütfen-''
''Lütfen ne bebeğim? Kelimelerini kullanmalısın''
Hyunjin genci istediği kıvama getirdiğinde sırıttı, başından beri planı buydu. Küçüğün belinden tuttuğunda Jeongin onu anladı ve sevgilisine tutunup onu tezgaha oturtmasına izin verdi.
''Uslu çocuk~'' diye mırladı Hyunjin.
Jeongin büyüğünü kendine daha yakın istercesine sızlanınca Hyunjin tereddüt etmeden ikisini de kıyafetlerinden kurtardı.
''Seni seviyorum Hyunjin''
Hyunjin gülümsedi ve genci tekrar öptü ''Ben de seni seviyorum Jeongin''
---
Minho ve Jisung öncesinde yaptıkları onca şeyden sonra yataklarında dinleniyordu ve Jisung yine çok susamıştı. Alfasının kanının dünya üstündeki en güzel tat olduğunu biliyordu ama devamlı olarak onun kanını içemezdi.
''Min, ben yine susadım''
Minho dönüp gence baktı ''Belki de ava falan çıkmalıyız, ne dersin?''
''Bu güzel bir fikir gibi geliyor kulağa'' dedi Jisung eşine daha da sokularak.
Vampir sürekli olarak eşinin yanında olmak, sıcaklığını hissetmek ve kokusunun içinde boğulmak istiyordu.
Bir şeyler değişmişti. Ama ikisi de bunun ne olduğunu henüz anlayamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurtlar -Stray Kids Omegaverse/Vampire AU-
Fanfic-Tamamlandı- Minho ve Felix gençlik yıllarından beri vampir avcılarıydı. Felix sokak aralarında onları baştan çıkarırken Minho arkalarından gelip öldürürdü. Harika bir takımlardı. Peki ya yanlış vampirlere rastlayıp düşerlerse? İkilinin sakladığı b...