Pengenalan

195 10 7
                                    

Assalamualaikum to all muslim and selamat sejahtera to non muslim. Hye guys, kembali lagi bersama saya. Anyone miss me? Tiber...

Hei guys, I have a good news to you guys. Pengorbanan Sang Isteri akan ada season 2. Happy tak? Happy tak?

I think you guys already know when you read the tittle of this story right? But saya saja lah nak ulang balik, hahahaha.

Ok guys, excited tak nak baca musim kedua ni? Banyak konflik lagi ke? We don't know. Just wait and see...

Ini hadiah saya kepada awak semua sempena tahun baru ini. Happy tak? So, excited ke tak ni nak jumpa Zara balik? Hm?

Ok saya rasa saya dah banyak cakap benda yang mengarut, so let me introduce myself.

This is my second story. Saya minta maaf andai banyak kekurangan, banyak mengarut, banyak yang tak lojik, typo, kesalahan tatabahasa, ayat yang berbelit dan sebagainya.

Sebelum tu, saya nak cakap ini sambungan dari kisah Pengorbanan Sang Isteri. Cerita tu boleh dibaca di account @user080708.

Acc tu tak boleh dilog in, sedih sekali ya. Dan ia sedikit susah apabila cerita tu ada di acc lama. But, I will try my best untuk tak memeningkan awak semua.

So, amat disarankan untuk awak semua baca dulu PSI season 1 agar tak pening nanti dan tak tertanya-tanya apa yang terjadi.

Dan untuk yang PSI season 1 tu, saya nak minta maaf sangat di atas kata-kata kesat, kesalahan tatabahasa, typo, perenggan yang terlalu panjang tu sebab memang hari tu saya terlalu noob dalam bidang penulisan ni. Sekarang pun masih noob ya.

Hari tu saya ada edit balik, saya betulkan sedikit typo, pendekkan perenggan tu tapi tak sempat nak edit semua bab tu, saya log out dan tak boleh log in balik. Murung kejap saya hari tu.

Jadi di sini, saya pohon berjuta maaf di atas kesalahan dan kesulitan itu. Harapan saya di sini, semoga cerita saya ni dapat memuaskan awak semua dan dapat mengisi masa lapang awak semua.

Saya minta maaf, seandainya cerita saya tak memenuhi cita rasa awak semua. Kalau ada yang tak kena atau tak puas hati ke apa, boleh dm saya ya.

Dan kepada yang mana ada dm saya di acc lama, saya minta maaf sebab tak reply, bukan tak nak reply tapi acc tu tak boleh log in, huaaaaaa.

Jadi di sini, saya nak ucapkan selamat berdating dengan Pengorbanan Sang Isteri 2. Saya tak boleh janji untuk update setiap hari but I will try it.

Semua ini hanyalah rekaan semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.

Semua ini idea saya sendiri, sebarang persamaan dengan cerita lain, itu hanyalah kebetulan. Semua ini imaginasi saya sendiri.

Itu sahaja dari saya. Hope you guys enjoy it...

Special and random tags❤❤

Blackrose_114 maira_syarah DZDanialZila zieysha ryri_scarlet liv_viana_ @noraaini @Cadbury_im @-pinkpeach @NuratikahZaidi @RobiahAmin shamendeszz

Saya minta maaf sebab tag ni, tapi macam saya cakap it's random tags. So, hope you guys enjoy reading this book. Thanks sudi meluangkan masa bersama cerita ini.

Saya hargai sangat. Baiklah, itu sahaja dari saya. Kita akan bertemu kembali di bab 1 dan bab-bab yang akan mendatang. Sekian, terima gaji. Bye, assalamualaikum.

Pengorbanan Sang Isteri 2Where stories live. Discover now