Hej, chciałam was poinformować jak wgl ktoś to przeczyta że opowiadanie które pisze będzie o Outer Banks. Będą tutaj przygody z serialu oraz dodam cos od siebie. Mam nadzieję ze wam sie spodoba :). Mogą występować scenki z cringem oraz bluźnierstwa nwm co mi do głowy przyjdzie hah. \
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POPE HAYWARD- to szesnastolatek urodzony w Outer Banks, ma brązowe oczy oraz czarne włosy. Jest naszym "mózgiem operacji" natomiast momentalnie mamy dosyć jego ględzenia o stypendium i jakie to dla niego ważne.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JOHN B Routledge- jest siedemnastolatkiem którego tata zaginął na morzu, przed tym zajściem srogo się pokłucili, dlatego mój kuzyn nie może sobie tego wybaczyć. Jest spokojny i raczej myśli racjonalnie. Dla mnie jest jak brat, widać że ja dla niego jak siostra. Wskoczyłabym za niego w ogień ale, lepiej mu nie mówić. Mam być szczera, został mi tylko on, płotki i wspomnienia, a i omało zapomniałam chęć skopania tyłka Rafe'owi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiara Carrera- (woli jak mówi się na nią "Kie") to szesnastolatka, która z niewiadomego powodu zadaje się z nami mimo tego że jest bardziej grubą rybą. Ma wroga Sarah Cameron która była jej przyjaciółką, ale niestety albo stety się pokłóciły i teraz są wrogami. Obecnie jesteśmy psiapsi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JJ Maybank- to szesnastolatek, z pięknymi niebieskimi oczami oraz blond włosami. Oczywiście się w nim nie zadłużyłam to TYLKO przyjaciel. I tak nie mam u niego szans ponieważ mamy lub mam parę zasad np. nie wchodzę w dłuższe relacje z chłopakami, "płotka nie zarywa do płotki", nie jestem gotowa na związek oraz parę innych . JJ nadużywa blanta. Ma ojca alkocholika, przez co pomieszkuje u Johna B wraz ze mną.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sarah Cameron- szesnastolatka ,gruba ruba oraz wróg Kie. Z tego co mi o niej wiadomo ma 'chorego psychicznie' brata, młodszą siostrę i ojculka Warda Camerona z którego bierze przykład. Mieszka po bogatszej stronie wyspy. Osobiście z opowiadań Kiary, jej nie lubie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naomi Routledge- mam siedemnaście lat , jestem brunetką(włosy do ramion, często uczesane w koka) z brązowymi oczami oraz mroczną przesłością. Mam paru wrogów ale głównie grube ryby m.i.n Rafe Cameron, Kielce i może troche Topper (je??ny przydupas). Mieszkałam w Outer Banks do 6 roku życia,lecz później wraz z rodzicami..... wyjechałam do Californii. Jestem osobą o słabych nerwach, wybluzganą, agresywną, i umiejącą dogadać ale też w tym wrażliwą ,gdy słysze nie miłe słowa od bliskich. Mam tylko płotki , brata Johna B oraz wspomnienia. Lubię nosić bluzki typu oversize, za duże bluzy oraz topy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CZYTASZ
Nic do stracenia.....(outer banks)
RastgeleSiema, książka którą postaram się napisać będzie o Naomi która ma za sobą mroczny świat o którym nikt nic nie wie. Przeprowadza się do miasta, Outer Banks w którym mieszka jej kuzyn John B. Zamieszkuje z nim w jego domku i spotykają ją różne przygod...