Autor: AmedeiaDahn
Îmi place ideea titlului și ideea poveștii, dar coperta ar trebui schimbată. Arată și acum drăguț, dar trebuie să arate și bine și să arate un personaj mai clar, sau ambele personaje.
De la descriere deja atragi mulți cititori. Pe mine cu siguranță m-ai atras și abia aștept să pot citi cum trebuie cartea ta. Ai tot ce trebuie și ne ții în suspans. Chiar dacă unii spun că nu le place suspansul, eu cred că le place, și cartea ta are din plin, cel puțin la descriere.
Ainsley, o fată care și-a pierdut abilitatea de a vedea. Pleacă din locul în care a pierdut totul, doar pentru a ajunge într-un loc aproape la fel de rău.
Deja de la primele două capitole începe să devină interesant. Ai început bine cu poezia.
Capitolele nu au mereu alineate la paragrafe și la primele două capitole nu sunt deloc alineate, dar sunt liniile de dialog.
Ai început să scrii capitolul de început la persoana a treia. Este mai bine așa, pentru că poți surprinde sentimentele mai multor personaje fără să încurci povestea. Dar de la capitolul unu ai început cu persoana întâi, din perspectiva unui personaj. Sunt câteva greșeli și câteva cuvinte lipsă, dar după o corectare sunt sigură că se vor rezolva.
Am uitat să menționez mai sus, dar voi spune aici. Chiar dacă ai mai multe perspective, a autorului, la persoana a treia, dar apare în primul și în ultimul capitol postat, dar și perspectiva unui personaj, nu mi se pare că este o încurcătură. Poate că este mai bine așa. La început ne ajută să ne dăm seama despre ce se întâmplă și ce urmează să se întâmple.
Byron, chiar dacă a „avertizat-o”, într-un mod nu tocmai drăguț, la prima vedere nu mi se pare un bărbat atât în rău, poate doar puțin gelos. Dar fiecare își poate face o altă părere despre el. Tot ce trebuie să facă este să citească cartea.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.