Autor: LittleHerlh
Îți lipsește coperta. Din ce ai pus tu acolo, nu pot înțelege despre ce este vorba în carte. Nici descriere nu ai. Nici de aici nu-mi pot da seama ce se petrece sau ce urmează să se întâmple.
Titlul, tradus, nu prea are sens. Poți citi cartea, dar cum îți lipsește coperta oficială și o descriere, nu prea trage pe niciun cititor inima să o înceapă. Nu o spun în nume de rău. O spun pentru că vreau să te ajut.
Începe cam prea simplu povestea. Puteai să spui în descriere ceva despre prietenia celor două fete. Sau puteai să spui de ce a ajuns Morgan să lucreze pentru Betty.
Nu ai alineate. Nici paragrafe. Și nici linii de dialog.
Ce e drept, se citește ușor, dar ai o problemă cu virgulele și unele cuvinte pe care le-ai scris greșit.
Ai capitole destul de scurte.
Ai cuvinte scrise și puse greșit, în spatele unei virgule care nu e la locul ei sau nu este deloc pusă virgula. Știu că m-am mai luat de asta, dar și acel mic semn de punctuație e foarte important.
Acțiunea, după primul capitol, nu mai e atât de greu de digerat. Se citește mai ușor, chiar dacă e scrisă la persoana a treia.
Capitolele tale sunt luate dintr-o bucată. Ai fi putut să combini capitolul unu cu al doilea și să corectezi, pentru a adăuga linia de dialog, virgulele și alineatele și să transformi un singur paragraf în mai multe.
De exemplu, la capitolul trei, ar trebui să fie 29 de paragrafe, cu tot cu spațiul dintre dialoguri. Dar acum depinde și cum vrei tu să împărți paragrafele, că s-ar putea să iasă fie mai multe, fie mai puține.
Nu folosești un limbaj greu de înțeles, chiar dacă, după părerea mea, cartea ta ar avea nevoie de unul, pentru că merită mai mult decât niște propoziții scrise scurt și parcă aruncate să fie acolo.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.