Titlu: Până la ultima suflare și dincolo
Autor: Amren87Sunt puține cărți de acest gen pe care le-am citit și mă bucur că pe wattpad mai este cineva care să creeze o astfel de poveste într-un mod cât se poate de real. Nu le am eu cu istoria, dar tot ce am citit din astfel de cărți m-a ajutat să înțeleg și să văd cum a fost privită acea perioadă de către o persoană care a trecut prin acele întâmplări.
Am citit capitolele dintr-o suflare, poate și pentru că sunt scurte. Dar cert e că povestea m-a prins. Are potențial și deja m-am atașat de Rayna.
Visul ei a fost distrus și apoi i s-a furat o persoană foarte importantă din viața ei. Și viața ei este dată complet peste cap la apariția lui Adalwolf, colonelul german care seamănă în urma lui numai moarte.
Am observat câteva schimbări în legătură cu el față de felul în care ea l-a văzut.
Există conștiință chiar și pentru un călău, când meseria sângeroasă nu a fost aleasă de el. Și există șanse la mântuire când îți dai seama că ai greșit și vrei și încerci să repari, cât de puțin se poate... Măcar încerci. Nu lași totul în voia păpușarului.
Dar planurile pot fi date peste cap. Se pot întâmpla atât de multe lucruri.
Rayna vrea să își ajute poporul, dar poate va reuși cu ajutorul celui care a venit să îi conducă spre pieire... Sau va sfârși în acel ghetou
Adalwolf se trezește la realitate când glonțul îi trece pe lângă ureche, aproape la propriu.
Vor reuși cei doi poli opuși din mai multe puncte de vedere să își unească forțele și să salveze sute de vieți?
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.