Titlu: Jurământul celor uitați
Autor: moonight_owl
Pentru început, o să spun că ador coperta. Titlul este perfect așezat, se vede foarte clar și îmi place griul cu umbra folosite pentru a-l colora. Arată ca niște litere din oțel. Și imaginea mi se pare aleasă bine, dacă te gândești la titlu.
E o poveste atât de interesantă și complicată. Dar care se citește foarte repede. Autoarea are darul de a povesti în așa fel încât să treci ușor printre rânduri. Și la fiecare capitol ți se ridică alte semne de întrebare.
Începutul îmi amintește de povestea lui Neil Gaiman, „Mitologie nordică”. Cu împărțirea lumii. Cu războaiele. Cu zeii. Dar aici detaliile sunt adunate în așa fel încât să construiască o poveste completă și diferită de ce am citit până acum.
Dacă citești atent, se spune că povestea de la început este cumva diferită. De la creațiile zeiței povestea continuă cu regina salvatoare.
Destinul unei urmașe, poate că urmașa acelei regine, este supus unor încercări. Și nu unele chiar ușoare.
Cine poate fi acea urmașă? Descendenta puternică a unei regine și mai puternice.
Detaliile sunt intorduse subtil în poveste.
Dacă te pasionează legendele, miturile... În general, poveștile... Atunci, aici ai găsit cartea perfectă.
E ca o rețetă condimentată cu ingrediente picante, dar și amare.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.