Autor: tinna4you
Alima pare a fi o fată bună la toate, dar când ea are nevoie de ceva, nu primește nimic. Alima este gata să se pună pe ea în cap de listă, să îi apere pe ceilalți. Sunt unele momente în care nici cu ea nu se înțelege și este îndepărtată de oameni.
Povestea tinerei fete cu părul sărutat de razele soarelui pe care nu a mai apucat să-l vadă de ceva timp începe să prindă contur chiar din primul capitol. Cum se întâmplă în toate cărțile, și în Alima sunt personaje pe care să le urăști și să le vrei cât mai rapid sfârșitul, dar și personaje de care o să-ți fie greu să te desparți.
Autoarea și creatoarea lui Ali, folosește cuvinte și expresii foarte des întâlnite în viața reală, ceea ce face ca povestea să prindă o formă ce poate fi foarte ușor considerată realitate.
Titlurile date fiecărui capitol sunt un alt punct în plus, un alt motiv pentru care să citești în continuare. Nu știi ce te așteaptă, dar vrei să afli. Stilul de la persoana a treia este la fel de bun ca la persoana întâi, doar că așa cum scrie Tinna, se pot cuprinde mai multe acțiuni, personaje, peisaje, sentimente.
Trecutul Alimei este încă necunoscut, nu se știe ce a făcut de a procedat așa mama sa biologică, dar după toate câte acea femeie i-a făcut lui Ali, este mai bine că a ajuns la familia Kaplan și că și-a găsit o soră mai mare care să o protejeze, deși Ali vrea să-și poarte singură de grijă și nu vrea să le împovăreze pe cele două femei care au salvat-o.
Cum Alima nu a suferit destul cât timp a fost prinsă într-un loc întunecat și rece de către femeia care se presupune că trebuia să o protejeze și să o iubească, viața îi dă încă o lovitură, câțiva ani mai târziu, tocmai în persoana care a reușit s-o salveze și s-o facă să simtă ce trebuie să simtă un copil.
CITEȘTI
Critici și promovări
Документальная прозаAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.