Promovare: Sânge uscat

16 2 5
                                    

Titlu: Sânge uscat
Autor: _rive_my

 
       Încă o carte în care se întâlnește mafia și nu e deloc o poveste „cringe”, cum mă așteptam să fie, având în vedere că e pe wattpad și de obicei, scriitori de aici nu se prea interesează de subiectele pe care le abordează. Și îmi place că apare ideea încă din descriere, este introdusă subtil, pe lângă alte subiecte interesante, care pot avea legătură cu "mafia", și nu sunt picate din cer.

       Trebuie să recunosc că povestea îți captează atenția. Îți transmite multe emoții. Printre care și ură, pe care o simt pentru Felix. Mă așteptam ca el să fie altfel, dar comportamentul lui nu m-a impresionat într-un mod plăcut.

       Compania pe care Morgan o deține, de fapt, pe care o întreține, ca "moștenire" de la tatăl său, este băgată în multe alte afaceri mici, periculoase, care îi pun în fiecare zi viața pe un fir de ață.

      Pericolul pândește la orice pas și asta se poate vedea chiar în momentul în care Ada apare la companie. Și se comportă ca o fetiță răsfățată. Mie nu-mi place de ea, îmi dă impresia că ascunde ceva.

      Singurul personaj pe care îl plac e Morgan. Oh, și îmi place că nu a trecut peste ce s-a întâmplat în urmă cu două săptămâni. Bine a făcut că l-a evitat pe Felix. El care credea că ea nu o să-și amintească... A greșit. Sper doar ca Morgan să îi ceară o explicație la un moment dat, pentru că motivele lui nu au fost deloc unele întemeiate. Și-a căutat scuze pentru comportamentul său de nemernic, dar asta nu îi scuză purtarea.

      Sunt prezente multe detalii care te duc cu gândul la partea rea a lumii. Se petrec atât de multe. Povestea se citește repede, te prinde, e interesantă. Cred că e prima poveste de acest gen, citită pe wattpad, care îmi place.

      Totuși, aș avea ceva de adăugat. Dacă primele trei capitole au fost scrise la persoana a treia, trebuia să continui tot la persoana a treia. Sau ai fi putut să începi direct cu perspectiva lui Morgan, pentru că mi-a plăcut mai mult. M-a făcut să citesc mai ușor povestea. Și am reușit să îi înțeleg mai bine sentimentele.

Critici și promovări Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum