Autor: DenisaLauren
Coperta. Nu este încărcată, dar nu este nici lipsită de culoare sau alte detalii. Are legătură cu titlul. Numele autorului este pus prea sus și nu se vede bine dacă nu te uiți mai atent.
Titlul. Este scris mare, pentru a se putea înțelege. Este pus într-un loc pe copertă, unde să arate bine, dar să se și vadă.
Descrierea. Sunt descrise cele două personaje principale, dar și locul din care provin. Este destul de lungă, încât să-ți dea informații, dar nu să rezume povestea. Te face să vrei să citești cartea cât mai repede.
Conținut. Capitolele sunt lungi, au titluri care să redea ce se va întâmpla în continuare. Se citesc ușor. Nu sunt multe greșeli de tastare ( exemplu: „... că rar exista persoane vedeau spiritele...”, ar trebui să fie „... că rar existau persoane care vedeau spiritele...”, un cuvânt a fost mâncat și o literă de la „era”.), se află în prolog această mențiune. În rest nu sunt atât de multe greșeli și nu opresc cititorul din a continua lectura. Pot trece neobservate, dar sunt unele pasaje, cum e menționat mai sus, unde îți ia ceva să-ți dai seama la ce se referă autorul.
Îmi cer scuze pentru întârziere. Abia acum am prins suficient timp liber, încât să mai intru pe wattpad.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.