Mixt: Eu nu sunt ea

26 4 0
                                    

Autor: GeorgianaGe

Deja de la primul paragraf al descrierii am fost atrasă. Este foarte bun subiectul abordat și îți pune câteva semne de întrebare, ca cititor. Nu mai țin minte să fi citit o astfel de carte pe wattpad, dar asta cu dubla personalitate chiar mi se pare foarte interesant.

Zara este problema dintre cele două. Face ce vrea, fără să asculte și de Melania. De asta mi-am dat seama tot din descriere.

Dacă nu aș fi citit prea multe cărți fantasy, acum nu m-aș fi gândit că ele două, Zara și Melania, sunt două persoane diferite, dar care au fost prinse în același corp. Nu pot explica cum se simte, dar toți oamenii au o a doua parte a lor, una mai rea sau una mai bună, doar că cele două personalități ale tale sunt aparte, ceva special.

Și de aici mi-am dat seama și înțelesul, semnificația titlului. La început am crezut că e ceva romance, cu un amorez curtat de două domnișoare, dar acest subiect este mult mai interesant și îți stârnește interesul de când citești descrierea.

Capitolele sunt scrise frumos, arată bine, dar ai o problemă cu virgulele. Nu am observat nicio greșeală de scriere. Mai ai o problemă cu timpul la care scrii. Nu contează care dintre ele, Zara sau Melania, povestește, dar ori scrii la prezent tot capitolul, ori îl scrii la mai mult ca perfectul.

Primul capitol a fost și unul lung, dar și unul cu întâmplări ciudate, care m-au făcut să stau cu sufletul la gură și să aștept următoarea mișcare a lui Manuel sau a Zarei. Și am descoperit ceva interesant (dacă vreți și voi să știți despre ce este vorba, trebuie să citiți cartea).

Îmi place atât de mult cum trece de la Melania la Zara și invers. Pare bulversant și chiar este, dar este și interesant.

Critici și promovări Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum