Titlu: Fumul lăsat în urmă
Autor: 0mavyssss0Încă din descriere mi-am dat seama că este o poveste nu prea complicată, dar nici foarte simplă, mai ales din cauza trecutului lui Matt și al problemei lui Aly.
Îmi place că în fiecare capitol pe care l-am citit s-a adus vorba de motocicleta lui și m-a dus mereu cu gândul la titlul cărții, făcându-mă să-l înțeleg.
Mi se pare că Matt e cam bipolar, din ce am citit când era împreună cu Aly. Ba era drăguț, ba se închidea în el. Mă întreb, oare de ce reacționează așa? Chiar atât de greu e trecutul lui? A suferit atât de mult, încât îi e greu să mai fie deschis, chiar și în fața fetei pe care o place?
Aly e adolescenta tipică și nu prea, pentru că are multe insecurități și eu nu cred că are de ce să-și facă griji. E perfectă așa cum e. Nu există oameni perfecți, fie ei la caracter sau înfățișare. Tocmai asta e ideea, motivul care te face perfect în ochii celuilalt, faptul că ești imperfect... Te face real.
Și la cât de repede a ajuns să-și facă prieteni... Asta e dovada că nu are de ce să-și facă griji, pentru că, exact așa cum a spus mama ei, este deșteaptă și frumoasă.
Totuși, Matt și gașca lui m-au făcut curioasă. Și mie îmi plac motocicletele, azi doar ce am văzut câteva trecând pe lângă mine 😄și nu-mi puteam lua ochii de la ele.
Capitolele scurte sunt perfecte pentru povestea ta, pentru că Aly își spune trăirile, gândurile și acțiunile. Nu e o poveste încărcată cu multe detalii și e și bine și rău, pentru că în unele momente aș fi vrut să-l descrii mai mult pe Matt, sau motocicleta lui 🤭.
Este o poveste ușor de citit, cu personaje întâlnite și în viața reală, mai mult sau mai puțin. Abordează unele probleme întâlnite la mai toți adolescenții, unele dintre ele fiind justificate, altele nu.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.