Autor: thedreamer09dream
Încă de la descriere am fost atrasă de carte. Am mai auzit ceva de niște mici creaturi care pot ucide prin atingerea lor, dar niciodată nu m-am așteptat să fie vorba despre un om. Și povestea, doar prin descrierea ei, duce totul spre real, nu este nimic forțat.
Greșeli de scriere nu am găsit, pentru că am citit foarte atent. Asta îmi place la o descriere care este una dintre cele mai importante părți ale unei cărți. De acolo îți dai seama în ce direcție o ia povestea și citatele de la final, la sfârșitul cărora ai menționat numele personajelor, în ochii mei a adus un plus.
La copertă am ceva de comentat. Nu mă pricep eu la grafice, dar chiar dacă ai fi lăsat aceeași poză, puteai să mai lucrezi la fontul folosit pentru titlu, la poziționarea lui și a numelui autorului.
La cast/distribuție, am ceva de spus. Nu este de rău. Îmi place că ai pus gif-uri și ai pus citate sub fiecare. De fapt, chiar nu am nimic de spus de rău, nu am nimic ce aș vrea să modifici aici, pentru că este perfectă.
Prologul este prea grăbit. Ai câteva greșeli de tastare, unde îți lipsesc câteva virgule și câteva puncte. Unde trebuia să închei propoziția, ai ales să pui virgulă. Deși mă așteptam să începi cartea din perspectiva lui, nu m-am așteptat la ce s-a întâmplat acolo.
Aceeași problemă și la primul capitol. Este scris corect, din punct de vedere estetic, cu alineate și linii de dialog, dar din nou ai puse virgulele unde nu trebuie, continui o propoziție, chiar dacă știi că trebuia încheiată.
Povestea este interesantă și eu abia aștept să continui. Merită, chiar dacă capitolele sunt cam scurte. Am mai spus despre descriere, dar abia acum am realizat despre ce este cu adevărat vorba.
CITEȘTI
Critici și promovări
Non-FictionAceasta este o carte mai aparte. Cine dorește o critică sau o promovare poate lăsa aici o comandă. Și cine le vrea pe ambele în aceeași comandă, poate spune.