MIXT: Can you hear me?

17 3 2
                                    

Autor: The_Walker_14

Încep prin a spune ceva despre copertă. Indiferent dacă citești sau nu conținutul, arată bine, doar că ai o problemă (după părerea mea) la autor. E pus foarte aproape de titlu și se poate confunda cu titlul. Are și un font asemănător cu cel al titlului. Măcar să fi folosit un alt font și să așezi numele autorului mai spre dreapta, nu foarte mult.

Titlul suna bine și în română, având în vedere că autorul scrie în română.

Ce pot spune despre descriere? Încă o aștept. Pentru că ea este prima pe care un cititor o observă (sau nu, dacă nu vrea spoilere - în cazul în care se întâmplă asta), pe lângă titlu.

Titlul te duce cu gândul la o poveste de dragoste cu un final nefericit sau cu un început trist.

Liniile de dialog sunt la locul lor în toate capitolele, dar îți lipsesc alineatele. Greșeli nu prea am observat și dacă am făcut-o, au fost cele pe care deja ți le-au menționat alți cititori. Conținutul e bun, cu diacritice, semne pe punctuație.

Povestea în sine e una foarte interesantă. Nu vreau să spun prea multe despre ea, pentru a nu șterge din farmec. Merită citită, mai ales la ce început are și cum continuă.

Toată acțiunea din capitolul doi și nu numai îmi pare cunoscută. Parcă am mai întâlnit-o la o carte publicată pe care am citit-o anul trecut, dar nu mai țin minte numele. Oricum, personajele sunt destul de bine conturate, cu poveștile din trecut și un prezent cam incert.

Descrii frumos și lin. Sunt unele paragrafe pline de descriere, dar care nu plictisește. Sunt detalii care trebuie puse dintr-o dată, dar sunt și alte detalii pe care le pui pe parcurs. Dialogurile nu sunt forțate. Decurg frumos, plăcut.

Descrierile noilor personaje care intră în contact cu cele principale sunt bine construite. Așa reușește cititorul să-și facă o idee despre un anume personaj. Și îmi place de Rudy.

Doar primul capitol e din perspectiva personajului masculin și apoi urmează cele din perspectiva personajului feminin. Te face să te întrebi ce s-a întâmplat cu el. O să se întâlnească cei doi? Ce a pățit el în trecut? Cum o să decurgă întâlnirea celor doi?

Critici și promovări Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum