tanıtım

2K 97 34
                                    

Yoongi

Arabadan inip, karşımda duran kocaman binaya baktım. Bulutlara kadar uzanan binadan gözlerimi çekip daha sonra bahçesine ve az uzakta olan yurda bakmaya başladım.

Şoför bavulu yanıma bıraktığında, başımla gitmesini emredip bavulumu sürükleyerek yeni üniversitemin bahçesine doğru yürümeye başladım.

Hastalığım yüzünden pek hızlı hareket edemiyordum. Yavaş adımlarla kampüse girip asansöre doğru ilerledim. Birinin bana çarpmasıyla ne kadar dengemi kaybetsemde, bavulumu  sıkı sıkıya tutup asansöre bindim.

Kendimi hiç hazır hissetmiyordum. Yeni hayat, yeni alışkanlıklar, yeni dostlar, bir dakika benim şimdiye kadar dostum olmamıştı ki....

Asansörün kapısı açıldığında, dışarı çıkıp müdürün odasını aramaya koyuldum. Kapıların üzerindeki yazıları okuya okuya koridorun sonuna kadar gelmiştim. Aradığımı böyle bulamayacağımı anladığım için yanımdan geçen insanlardan birinden sorabilirdim.

Tam o sırada yanımdan geçen, benden baya uzun olan çocuğun kolundan tuttum. Anında yüzüme bakınca ne diyeceğimi unutmuştum. Hiç sosyal biri değildim o yüzden lafları ağzımda toparlayamamıştım.

"Merhaba, bir sorun mu var?"

Gülümseyerek sorduğu soru, biraz da olsa cesaretimi yerine getirmişti. Bende gülümsemeye çalışarak "Şey, merhaba. Ben üniversiteye daha yeni geldim de. Değişim öğrencisiyim. Ama müdürün odasını bulamadım."

Anlayışla kafasını sallayıp bana arkasını döndü. Daha sonra yanındaki arkadaşlarına gitmelerini söyleyip yeniden yanıma geldi. Omzuma elini atıp yönümü düzeltip yürümeye devam etti.

"Doyoung ben bu arada. Dodo diyebilirsin. Senin ismin ne, beyaz çocuk?"

Son söylediği şey utanmama sebep olmuştu.

"Ben Yoongi. Min yoongi"

Yolun geri kalan kısmını sohbet ederek geçirmiştik. Doyoung aşırı enerjili biriydi. Ve yardımseverdi. Kendisinin yurtta yalnız kaldığını, benimde kendisiyle kalmam gerektiğini söylemişti.

Yani yurt odamda hazırdı. Sadece müdürle kayıt işlerini halletmem gerekliydi.

Neyse ilk bölüm böyle sıkıcı ve garip olsun sjdhehsnsb

Bu arada yine taegi, yine ben, yine pezevenk taehyung <3

Bermuda üçgeni bizim yanımızda halt etmiş

İşte taehyung yoongi, yuta doyoung konu bunların üzerinde gelişecek ama sonralar başka çiftler çıkar bilemem....

Neyse ikinci bölümü yazmaya gidiyom muaah

lemonade | taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin