9.

671 69 59
                                    

Taehyung

Iki gün önce  akşam parka gidip bir saate yakın bir süre orada beklemiştim. Belki gecikmiştir diye. Ama gelmemişti. Resmen benimle oyun oynamıştı.

Birde bu instagram postundaki saç olayı vardı. Bu olanlar onun beni ciddiye almadığını gösteriyordu. Ama zamanı gelecek ve peşimden öyle güzel koşacaktı ki, işte o zaman bunları ona hatırlatacaktım.

İki gündür göremiyordum onu ortalıkta. Odasına da gidemiyordum çünkü piç tavşan onu görmeme engel oluyordu. Yutaya ne kadar desemde o da beni bulaştırma demişti.

Kısacası iki gündür boş boş bekliyordum. Aynı şimdi olduğu gibi. Dersten çıkmalarını bekliyordum kapının önünde.

Ben ranzalara yaslanıp zilin çalışını beklerken, zilden önce kapı açılıp beklediğim insan çıkmıştı dışarı. Kapıyı kapatıp çantasını duzelttikten sonra tam yoluna koyulacaktı ki, beni gördü.

Olduğu yerde kalakalmıştı. Daha sonra gözlerini etrafta gezdirip hızla yoluna devam etmeye başladı. Sanki ben burada yokmuşum gibi.

Bir kaç adım atmıştı ki, kolundan tutup kendime çektim. Biraz sert çekmiştim galiba. Çünkü çantası omzundan koluna düşmüştü.

Çokta umursamadan yüzüme bakmasını sağladım. Anında yüzüme baktığında, geçen günkü gibi masum gelmemişti gözüme. Çok daha fazla şeyler görüyordum şimdi.

"Bırak kolumu."

"Bırakacağım ama ondan önce, beni parmağında dolamanın cezasını çekmen gerek"

Gözlerini büyütüp yüzüme bakmaya başladı. Birilerinin önümde böyle korkması çok eğlendiriyordu beni.

"N-ne cezasından bahsediyorsun?"

Düşünür gibi yapıp boş elimi çeneme koydum.

"Saçlarını sevdiğimi söylediğim için gittin saçlarını boyadın. Üstelik geçen gece kendin çağırmana rağmen gelmedin."

Kafasını hızla sağa sola sallayıp,

"Hayır, senin kendini bu kadar konuların merkezinde görmen benim suçum değil. Saçlarımı zaten boyatacaktım ve boyattım. İkincisi geçen gece hastanedeydim. Eğer o kadar ilgini çekmiş olsaydım, konudan bir şekilde haberdar olurdun. Ama sen alışmışsın birilerinin seni kandırmasına. Seni de suçlayamam bu yüzden."

Derin nefes alıp tuttuğum kolunu kendine çekti. Daha sonra ben daha söylediklerini sindiremeden merdivenlerden inmeye başladı.

Bu çocuk çok fena damarıma basıyordu. Umarım pişman olmazdı dediklerinden.

Aslan yunkim benim.

Taehyung ikidir seni göt ediyorum wudhebdjsdbnsbd bu çok eğlenceli.

Neyse bu geceki 4. bölümümdü.

İyi geceler kelebeklerim,ve ya günaydınlar <3

lemonade | taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin