Taehyung
Bir haftadır Yoongiyi göremiyordum. Telefon kullanmak istemediği için de, günde bir kez konuşuyorduk. O olaydan sonra ailesi izin almış ve evlerine geri götürmüşlerdi Yoongiyi.
O şerefsiz itin cezasını kestikten sonra, polise teslim etmiştik. Yuta olmasaydı belki de şu an ölüydü.
Yoongi evine gittiğinden beri, hayatım durmuştu sanki. Ama şimdi daha iyi hissediyordum. Yoonginin üzerimdeki etkisi çok fazlaydı. Mesela eskiden her sabahı başka biriyle açardım. Ama şimdi ondan gelecek bir mesajı bekliyordum sabaha kadar.Doyoungla bu bir haftada aramız eskisine bakıldığında daha iyidi. Bir birimize karşı daha ılımlı davranıyorduk. Yutayla hala eskisi gibiydiler o ayrı tabi.
Şimdi ise oturmuş beni ikna etmeye çalışıyorlardı. Bir saati aşkın bir süredir, Yoongiyi görmeye gitmeme karşı çıkıyorlardı.
"Taehyung, zaten bir haftaya kendisi gelecek. Ailesi belli ki istemiyor gitmemizi."
Yutanın bir saattir söylediği şeylere tekrar tekrar göz devirdim. Boşuna konuşuyorlardı. Akşam olduğunda gidecektim yine de.
O sırada gelen aramayla, ayağa kalkıp indim çardaktan. İkisi de konuşmayı kesip etrafa bakmaya başladılar.
Telefonu açıp,
-güzelim,
-taetae
-nasılsın?
-iyiyim galiba. Sen, yani siz nasılsınız?
-biz iyiyiz. Yuta ders notlarını alıyor senin için. O konu da merak etme.
-bende tam onu soracaktım, biliyor musun? Üstelik babamı ikna ettim. Bir kaç güne döneceğim geri.
-çok güzel bir haber bu.
-evet öyle.... taehyung ah, beni özlüyor musun?
-özlüyorum tabii ki. O nereden çıktı?
-şey.. yeonjun, taehyung çoktan kendine birini bulmuştur diyor da. O yüzden sordum.
-yeonjuna söyle, taehyung benden daha mükemmel birini bulamaz. O bana çok hayran de olur mu?
-ya..tamam söylerim. Kapatmam lazım artık.
-tamam o zaman. Ha bi de Yoongi,
-efendim?
-akşam balkonu açık bırak.
-neden?
-çünkü öyle. Sen dediğimi yap.
-olur.
-tamam kapatıyorum o zaman?
-görüşürüz.
Aramayı sonlandırdıktan sonra, olduğum yerde gözlerimi kapatıp iki üç saniye bekledim. Dengemi kaybediyordum. Çünkü iki dakika önce yüksek doz Yoongi almıştım.
Dönüp çocuklara baktığımda, hala konuşmadan öylece oturduklarını gördüm. Umarım bir an önce araları düzelirdi.
Çok aşk taetaeeemmmm
Neyse işte öptüm hepinizi <3