Medya:Burak ve Işılxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben odama gidip,dolamın önüne geldim. Artık eşofmandan vazgeçmeliydim.
Dolabı açtım siyah bol paça yırtık kot pantolonu giydim. Üzerine ise siyah crop kazağı giydim. Onun üzerine de siyah deri mont giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı da giydikten sonra odadan çıkıp salona geldim.
Burak beni görür görmez ayağa kalkıp yanıma geldi. Tam karşımda elleri cebinde durarak kulağıma eğilip "Her zamanki gibi çok güzel olmuşsun be güzelim!" Diyerek belimden tutup alnıma öpücük kondurdu.
Sonra birlikte bahçeye çıkıp arabaya bindik. Araba siyah üstü açık bir arabaydı. Arabaya bineceğim sıra Burak kapımı açtı.
Ben arabaya bindiğimde Burak'ta bindi. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz güzelim."
Benim yüzümde gülümseme oluşurken Burak radyoya bir flaş bellek takıp çalıştırdı.
İlk çalan müzik ise Kolpa "Gurur Benim Neyime?" Oldu.
Ben şaşkınlıkla Burak'a bakarken Burak'ta bana bakarak yüzündeki hafif gülümseme ile konuşmaya başladı;
"Hatırladın mı?"
"Ya! Hatırlatma sana..."
Burak gülerek önüne dönüp yola bakmaya başladı. Bir saatin sonunda gelmiştik. Arabadan indiğimde deniz manzarası karşıladı.
Bomboş bir araziydi burası, birkaç tane ağaç vardı sadece. Bir de kocaman deniz manzarası.
"Burak burası çok güzel!" Dedim manzaraya bakarken. Birden ellerini belimde hissettim. Arkamdan bana sarılıp kafasını boynuma yaklaştırdı. Nefesini boynumda,kokusunu burnumda hissediyordum.
"Aynı senin gibi Işıl, Çok güzel!"
Ben gülerken bir süre daha öyle bekleyip manzarayı izledik. O an zamanın durmasını istedim.
Keşke ömrümüzün sonuna kadar burada böyle dursak. Ben Burak'ın nefesi ve kokusu ile huzur bulsam.
Burak ellerini belimden ayırmadan, bana sarılıp hiç bırakmasa keşke...
"Güzelim! Manzarayı oturarak izleyelim mi?"
"Olur."
Burak ellerini belimden çekip benden uzaklaştıktan sonra, arabaya doğru yürüdü. Bagajdan battaniye çıkartıp, manzaraya en yakın olan büyük ağacın tam dibine serdi.
Bende yanına gittim. Sonra da ikimiz de battaniyenin üzerine oturduk. Burak sırtını ağaca yasladı ben ise Burak'a yaslanıp kafamı göğsüne koydum.
Beraber manzarayı izlemeye başladık. Manzarayı izlerken Burak konuşmaya başladı;
"Ben yıllar önce, burada kendine bir söz vermiştim."
"Ne sözü?"
"Annemi yatak odasında, başka bir adamla bastığımda,babam ile buraya gelmiştik. Dertleşmiştik... Babam arabaya gittiğinde burada bir söz verdim. 'Burası çok güzel ve çok özel bir yer. İleride buraya, sadece âşık olduğum kızı getircem.' demiştim. Zaten ilk kez senle geliyorum buraya."
"Burak..."
"Bir şey söylenene gerek yok güzelim. Ben sadece benim herşeyimi bilmeni istiyorum. Benim de senin herşeyini bilmemi. Anlatmak istediğin ya da dertleşmek istersen,lütfen bunu bana anlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRASÇILAR
ActionYine her sabah olduğu gibi kalkmıştım.Babamın şirkete çağırması üzerine hazırlanıp evden çıktım.Fakat şirket yerine kendimi, tanımadığım insanların ve bilmediğim bir arabanın içinde buldum.Babamın yaptığı hata yüzünden,büyük mafyalardan biri olan Bu...