"Şimdii... Yıl içinde buraya sizin gibi bir sürü kaçık geliyor ve neredeyse hepsinin sorunu benimle alakalı değil. O yüzden siz zavallıları odama davet edip o değerli vaktimi ayırmadan önce buraya çağırıp derdinizi kısaca anlatmanızı isteyeceğim. Bakalım ilk sırada kim varmış... Donna Hanım ve Flora Hanım."
Biraz önce Diluc'a musallat olan minik kız ve elinden tutan genç kadın ayaklanıp doktorun kapısına yaklaştılar. Baizhu elindeki silahı indirmeden mesafeyi sağlayıp konuşmalarına izin verdi.
"Bende anlayamadığım bir terslik var." dedi Donna denen genç kadın. "Tanışmamış olmama rağmen herkese kolayca aşık oluyorum. Bu yüzden hiçbir şeye odaklanamıyorum. Be-"
"Hobi edin." dedi Baizhu.
"Anlamadım?"
"Bi' uğraş edin kendine yani. Beynine egzersiz yaptıracak aktivitelere yönel. Kafanın içindekini kullandıkça farkı fark edeceksin. Sıradaki, minik Flora."
Flora eteklerini tutup çekingence konuştu.
"Doktor bayım, gün içinde çok fazla yoruluyorum. Yaşadığım yerde para kazanabilmek için sokak sokak dolaşıp çiçek satıyorum. Günü geçirmek için daha fazla enerjiye ihtiyacım var."
Baizhu tek kaşını kaldırıp kızı süzdü. Ardından çömelip kızla göz göze geldi.
"Seninki Oliver Twist sendromu... İnsan yavrularına bir nebze tahammül edebildiğim için sana çok değerli bir sır vereceğim. Yaklaş."
Flora yaklaştı ve Baizhu önce elindeki silahı gösterdi sonra kızın kulağına bir şeyler fısıldadı. Ardından gülümseyip tekrar doğruldu.
"Dediğimi yap. Başka patron bulamazsan kapım sana açık. Bir istisna yapabilirim."
"Teşekkür ederim!" dedi küçük Flora. Uzaklaşırken elini tutan genç kadına farklı bakışlarla bakıyordu.
Baizhu hastaları çağırmaya devam etti.
"Chen'er ve Junjun."
"Birbirimizi seviyoruz ama sürekli birbirimizi yiyoruz Doktor Bey."
"Size Dragonspine'da beş günlük hayatta kalma meydan okumalı kamp tatili yazıyorum. Tatilin sonunda hayatta kalır da hala birbirinize güveniyor olursanız sizi tanrı dahi ayıramaz. Sıradaki, Katheryne hanım."
"Ne yaparsam yapayım mimik kullanarak kendimi ifade edemiyorum Doktor Bey."
"Memnuniyetsiz orospu suratı sendromu Katheryne Hanım. Lakin üzülmeyin, Gui size uygun bir tarihe estetik operasyon randevusu verecek. Sıradaki, Jack."
"Nam-ı diğer erkeksi Jack. Son zamanlarda yeterince erkeksi hissetmiyorum Doktor Bey. Bana verebileceğiniz bir tavsiye var mı?"
"Çükünüzü kestirip Bubu Hastanesi'ne bağışlayabilirsiniz Jack Bey. Bunu yapmaya cesaret edebildiğinizde erkeksiliğin nirvanasına tırmanmış olacaksınız güvenin bana."
Baizhu hasta uzaklaşırken ağzının kenarıyla tısladı.
"İşe yaramaz çük çorbası. Sıradaki, Madam Ping."
Yaşlı kadın ayaklanıp titrek titrek yürüyerek yanına geldi. Doktora derdini anlatırken bir taraftan da düşmanca Bolai'yi süzüyordu.
"Kime gitsem benimle ilgilenmedi, belki mürekkep yutmuş biri bana yardım edebilir diye düşündüm."
İhtiyar Ping cebinden bir iletişim cihazı çıkarıp Baizhu'ya uzattı.
"Bu merette bir türlü arama yapamıyorum. Bi' el atsanız Doktor Bey..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balık İstifi
Fanfiction[dainkae/ luckae] [sci-fi] [absürt] [+18/gore] [smut] Genshin Impact hayran kurgusu. Kaeya Alberich, sadık hizmetkarı Dainsleif ile can sıkıntısından gezegenden gezegene seyahat eden ve gözüne çarpan nadide parçaları biriktiren şımarık bir koleksiyo...