😌🍀 නිව් අයිඩියා 🍀😌

100 24 44
                                    

Jimin - හරි එහෙනම් අපි Group Leader කෙනෙක් දාගම්මු නේද? ඔයාල ළඟ තියෙන කොළේ ක කැමති කෙනෙක් ගෙ නමක් ලියල නමල මෙතනින් තියන්නකො එහෙනම්...

ඔන්න ඔහෙ Jimin ව දාමු මොන අපත වැඩේ කරත් කොල්ලට වැඩක් භාර දුන්නොත් ඉතිං ඒක ටොප් එකටම කරනවනෙ. 😌 මං දන්නෙ නැද්ද මගේ බෙස්ටා ගැන....

හැමෝම ලියල ඉවර වෙලා කොළ ටික එකතු කරා. දැන් තියෙන්නෙ ඒව බලලා leader ව දාන්න.

මොකක්...... 😳 ඒක වුණේ කොහොමද....?

*****************

Tae Pov

මේ ඇයි ඔක්කොම මගේ නම ලියල තියෙන්නෙ.. මං වැඩිය කතා කරන්න ගියෙත් නෑ Jimina තමා ඔක්කොම කළේ ඒත් ඇයි මේ ගොල්ලො මගේ නම ලියල තියෙන්නෙ...!?

Jimin - ඕඕඕඕඕ..... Tae ඔන්න ඔයා තමා අපේ leader...

ම්..... හැමෝටම Thank you මාව මේ තනතුරට පත් කළාට.. 😌 ඔයාල කාටහරි ඒ ගැන ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා නම් දැන්ම කියන්න....

Zayn - අපිට එහෙම ප්‍රශ්නයක් නෑ හියුන්ග්... ඒකනෙ හියන්ග්ගෙ නම අපි හැමෝම ලිව්වෙ... 😊

ම්..... හරි එහෙනම්....
මං හිතනවා ඔයාල ඔක්කොමල වගේ මේ වැඩේ ඉවර වෙනකම් ම එකම වගේ සහයෝගයෙන් වැඩ කරයි කියලා... මොකද මං කැමති නෑ group එක ඇතුළෙ ප්‍රශ්න වෙනවට, වගේම group එක ඇතුළෙ කතාකරන දේවල් පිටට යනවට. මොකද මෙතන තියෙන්නෙ තරඟයක් ඒකෙන් අපි Win කරන්න නම් අපි group එක ඇතුළෙ project එක ගැන කතාවෙන දේවල් පිටට යන්න බෑ.

හරි අපි දැන් බලමු කරන්න හොඳ project එකක් ගැන.

Jimin - ම්ම්.. අපි exhibition එකට තියන්න හොද දෙයක් බලමූ.. කවූරැත් නොකරන දෙයක්

Siji - ම් ම්... මම කතාකරන්නද?? මගේ ළග නම් අදහසක් තියේ?

ඕඕඕ.... මුල් ටිකේ කෙල්ල කට වහගෙන හිටියට ඔය දැන් ලස්සන ට කතා කරන්නෙ 😌. බලමු මොනවාද කියන්නේ කියලා මගෙ සූටි කෙල්ල...

 බලමු මොනවාද කියන්නේ කියලා මගෙ සූටි කෙල්ල

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🍃🌟 STOLEN LOVE (KTH) 🖤🌀 || Complete ||Where stories live. Discover now