Na tento večer se Štěpán velmi těšil. Ne, už nemluvíme o semifinále StarTercie, ale o večeru několik dní poté. (StarTercie vyhrála Blanka Nojburgrová se svým tanečním partnerem, kdyby to někoho zajímalo). Dnes se měla vyhlašovat Selekce. Štěpán opět tupě zíral na reklamu na Faktcool.cz a odpočítával čas do začátku zpráv. Mimořádně se na zprávy těšil. „Dobrý večer, dámy a pánové. Vítejte u dnešního vysílání Televizních novin." řekla Lucka Borhyová a hned pokračovala. „Dnes bude naším hlavním tématem soutěž Selekce. Letos ovšem nastane malá změna. Nebudeme losovat podle provincií, nýbrž podle kast." Hned pokračoval Rejl: „Statistiky časopisu Blesk totiž ukázaly, že soutěžích z nižších kast bylo v minulosti žalostně málo. Proto se bude losovat jeden chlapec za každou kastu. Začneme tedy u druhé kasty." Pokračovala Lucka „Jste připravení? Tak jestli ano, tak soutěžím za Druhé je Kubík, francouzský šlechtic! Soutěžícím za Třetí je Marcel, vojenský generál! Za Čtvrté se bude o korunu prát Dejvid, učitel! Páté bude reprezentovat Ondra, tanečník havajských tanců! Další soutěžícím za Šesté je Šarel, sloužící! Za Sedmé se popere Adam, zedník!" Teď přišla ta chvíle. Teď měl Štěpán zjistit pravdu. „Jedním ze soutěžících bude taky Osmý Štěpán, švec!" Pokud si představíte naši třídu o přestávce a zdesetinásobíte to, přiblížíte se tomu, co se dělo u Štěpána doma. Zatím co se všichni radovali, Štěpán seděl a čekal na jména ostatních soutěžících. „Za Deváté bude soutěžit Jony, prodavač v lékárně! Za Desáté uvidíme Ondru, farmáře! Jedenácté bude reprezentovat Ondřej, pracovník v továrně! A jako poslední bude za Dvanácté Danda, zatím nezaměstnaný!" Otec doma vytahoval šampus, Tánička tančila před televizí, Marta znuděně poznamenala něco o tom, že je Štěpán suchar co se nastěhuje na zámek a matka Štěpána v jednou kuse objímala. Tak začalo to, co úplně změnilo život jedenácti chlapcům...
ČTEŠ
Selekce aneb Syn magického Dušana
Random11 chlapců. 1 princ. Životní šance. Selekce je vždy krutý boj. Boj plný zrádností a intrik. Obstojí v něm Štěpán, který nemá o dění v zámku ani tušení? Získá si princovo srdce, nebo se v paláci ani nerozkouká? Zvládne překvapení spojené s nečekanými...