Kapitola 30. První polibek

15 2 0
                                    

Štěpán stál na chodbě ve třetím patře. Tam se měl podle komorníka sejít s princem. Byl nervózní. Uvědomil si, že to je od příjezdu na zámek skoro pořád. A zítra ho čeká natáčení zpráv s moderátorem Rejlem. Podle scénáře měli mluvit o svých koníčcích a zálibách. Štěpán se rozhodl mluvit o StarTercie a podpořit tak v dalším ročníku Káju Urbana. On si totiž určitě zasloužil vyhrát. V dalším ročníku měl mít za partnerku mistryni světa v běhu na 60 m Péťu Rozehnalovou, se kterou určitě vytvoří dokonalý tým a vyhrají. Navíc Blanka Nojburgrová měla tančit s mistrem v koukání do sněhu Václavem Fojtem, takže se její šance lehce snížily. Ale vraťme se zpátky do paláce a k Štěpánovi. Princ Šimon měl zpoždění. Štěpánovi to nevadilo, koneckonců byl na to zvyklý, protože Marta chodila pozdě pořád. Při vzpomínce na Martu zamrkal, aby zahnal slzy a znovu si uvědomil svůj smysl života. Stát se královníkem. Nebo tančit flamengo, ale to je plán bé. Soustředil se tedy na plán á a naposledy zkontroloval svůj dokonale roztomilý vzhled v zrcadle. Pak už viděl přicházet jeho jasnost, takže nahodil oslnivý úsměv, který trénoval celý týden. Byl si jistý, že to na prince zapůsobí. „Vaše výsosti!" řekl a uklonil se. „Jen Šimone, pokud by vám to nevadilo. Já vás také oslovuji jmény." usmál se dědic trůnu. „Ale vy jste princ!" ohradil se Štěpán. Šimon protočil panenky (ten den už podruhé!) a dovedl Štěpána do kina. Při vybírání filmu se Štěpán zeptal: „Služebnictvo si špitá, že už se blíží Elita. Je to pravda, nebo zase kuchařky nemají co na práci?" Kuchařky Štěpána nenáviděly. Vždy, když si řekl bez vařené zeleniny, tak mu naložily zeleniny dvojnásobek s tím, že to má když tak nechat na talíři. Ale ještě víc ho nenáviděla uklízečka. Vždycky schválně zaparkovala svůj vozík před dveřmi jeho pokoje, aby ho musel odtáhnout a dostat se tak dovnitř. Vzhledem k tomu, že Štěpán právě slyšel nějaký rachot o patro výš, bylo možné, že přede jeho dveřmi už stojí úklidový vozík a uklízečka se nad ním vítězoslavně chechtá. „O tom bych vám neměl nic říkat, můj drahý." usmál se Šimon. „ Ale tentokrát si kuchařky moc nevymýšlejí. Veřejnost už by chtěla další vyloučení. Ale teď neřešme soutěž a užívejme si společně strávené chvíle." Pro Štěpána bylo těžké neřešit Selekci, protože to byla jediná cesta k plánu á. Nakonec si vybrali díl seriálu Zázraky přírody - Magický speciál. Štěpán už slyšel, že při tomto magickém pořadu se potkali Šimonovi rodiče, ale o tom se teď bavit nechtěl. Když magický seriál skončil, Šimon doprovodil Štěpána k jeho komnatě. Samozřejmě tam byl zaparkovaný úklidový vozík a tentokrát ještě vysavač a mop. „Tak... dobrou noc" řekl Šimon. „Vám také. Bylo moc fajn s vámi trávit čas." odpověděl Štěpán a doufal, že to Šimon myslí stejně. A pak se to stalo. Stejně náhle, jako s Elizabeth. Políbili se. A Štěpán získal novou naději na splnění plánu á.

Selekce aneb Syn magického DušanaKde žijí příběhy. Začni objevovat