V letadle seděl Štěpán vedle Dejvida. Dejvid ale brzy usnul, Šarel se díval na Soudkyni Barbaru a Ondra si fotil selfíčka na instagram. Za dnešek měl totiž jen dvacet příspěvků z cesty a jeho pět oddaných fanoušků netrpělivě čekalo na každý jeho příspěvek. Štěpán se tak trochu nudil. Spíš hodně než trochu. Vzal si tedy svůj zbrusu nový iPod nejnovějšího typu v barvě rosegold a začal si hledat informace o královské rodině. Chvíli zápasil s moderními technologiemi, které vůbec neznal. Ondra, který se na něj díval, se mu poškleboval. On, jako Pátý, tablety a telefony znal, i když na ně neměl. Po vyhraném souboji s iPodem si Štěpán našel pár fotek královského paláce. Byl tak majestátní. Tak impozantní. Tak dechberoucí. Tak bjůtiflní. Tak exelentní. Takovou nádhernou budovu prostě Štěpán ještě nikdy neviděl. V tom velmi příjemná pilotka zařvala naštvaně do mikrofonu, že už jsou na místě. Všichni tedy vystoupili a pomalu prošli mávajícím davem. Naživo vypadal palác jinak. Byla v něm spousta děr po dělových koulích. V paláci je hned po příjezdu seřvala hlavní vychovatelka Natka, protože přišli pozdě. Když se Štěpán ohradil, že čekali na Ondru, hodila s ním do kabinky, kde byla už nachystaná spousta oblečení. Byl tam béžový kabát. Štěpán si ho chtěl vzít, ale jakmile ho uviděl, vhrkly mu do očí slzy. V tom by se rozbrečel přímo před králem. V ostatním oblečení se ale cítil nepohodlně. Vylezl z kabinky (oblečený, samozřejmě) a zeptal se Natky, jestli si opravdu nemůže vzít něco jiného. Ta na něj zařvala, že na Zalandu mají slevy a je kompletně vykoupené a ať si zvyká, když je teď Pátý. Štěpán zalapal po dechu. Už teď se mu splnil sen! Může se živit tančením! Už už začal přemýšlet, jaké tance si vybere (vyhrálo flamengo, jestli to chcete vědět), když si uvědomil, že by se měl převléknout. Nakonec na sebe navlékl žluté sako s červeným motýlkem. Podíval se na svůj dokonalý odraz v zrcadle. Nebyl to on. Tedy samozřejmě že to byl on, ale vypadal tak nějak... Štěpán nevěděl jak to říct. Vzpomněl si na Marty komentář, že je suchar, který se nastěhuje na zámek. Ano, tak se teď Štěpán cítil. Byl to strašný pocit. Když najednou...
ČTEŠ
Selekce aneb Syn magického Dušana
Random11 chlapců. 1 princ. Životní šance. Selekce je vždy krutý boj. Boj plný zrádností a intrik. Obstojí v něm Štěpán, který nemá o dění v zámku ani tušení? Získá si princovo srdce, nebo se v paláci ani nerozkouká? Zvládne překvapení spojené s nečekanými...