Kapitola 6. Noví přátelé

28 2 0
                                    

Štěpán stál ve svém pokoji. Měj svůj vlastní pokoj a děvčata jeden dohromady. Měl na sobě stejnokroj soutěžících v selekci. Dlouhý šedý kabát, tak podobný tomu, co mu ušila Tánička. Jen při myšlence, že své rodiče ani sourozence tak dlouho neuvidí, se mu chtělo brečet. I když třeba ho princ pošle domů hned a s rodinou se zase za chvíli uvidí. Pak měl chvíli dilema, co by si přál víc. Nepřišel na to. Pak zvedl svou růžovou třpytivou tašku s nápisem follow your dreams a vyšel ven. Došel na úřad, ale cítil se divně. Jakoby to, co dělá, nebylo správně. Jakoby se jeho srdce chtělo okamžitě otočit a zdrhat zpět. Namluvil si, že se mu prostě stýská po domově. To není nijak překvapivé, vždyť už byl pryč čtvrt hodiny! Na úřadě na něj už čekali dva další chlapci, kteří byli také ze západu. Hned jak je uviděl, je poznal. Dejvid, Čtvrtý a Šarel, šestý. Štěpán se s nimi hned seznámil a zvlášť s Dejvidem se rychle skamarádili. Už jen čekali na posledního soutěžícího, který měl jet s nimi. Čekání si krátili tím, že se dívali na Výměnu manželek XVIII. Po zhlédnutí se vzájemně všichni ujistili, že doufají, že soutěž vyhrají a budou mít manžela. Když tu najednou dovnitř vešel poslední soutěžící, který s nimi měl jet. Ondra, Pátý. Přes šedý kabát po kolena měl havajskou taneční sukni. Při příchodu ladně vlnil boky a rukama otáčel v kruzích nad hlavou. Štěpán by to nikdy nepřiznal, ale v ten moment pocítil jistý příval závisti. Vždyť v tak super cool oblečku, který jistě koupil na Faktcool.cz si ho princ jistě všimne hned napoprvé! Štěpán by si teď nejraději doběhl domů pro svou vlastnoručně upletenou čepici. Tak by se také od ostatních odlišil. Ale to už teď nešlo. Bylo pozdě. Všichni se naposledy podívali na kraj, ve kterém žili až na výjimky bezvýznamné a nudné životy a nastoupili do letadla. Vše probíhalo, jak mělo. Nebo ne?

Selekce aneb Syn magického DušanaKde žijí příběhy. Začni objevovat