"Perspective Eliza"
Nici când eram la liceu nu mă trezeam la șase,adică na poate Cipi se trezește mai târziu și o să întârzie cum fac de fel băieți. Ce,credeți la șase jumătate am plecat să îmi fac un duș,nu mai era nevoie să mă machiez pentru că la sală nu am nevoie de așa ceva,Nane nu a dormit acasă deci sunt singură, înainte să mănânc eu am dat de mâncare la pisică,mi-am amintit că poate nu trebuia să mănânc acasă era mai bine să îl aștept pe Cipi poate ne vom opri să mănânc și să îmi explice câte,ceva,cu alimentația.
"Perspective Cipi"
La ora șapte am fost în picioare și am făcut un duș rapid,e prima oară când stau atât în fața dulapului,însă mă știți și voi că îmi place să fac impresie bună,nu am mâncat nimic însă mi-am făcut un shake proteic ca de fiecare dată.
La șapte jumătate am pornit spre apartamentul lui Nane,sigur Eliza nu e gata că așa sunt fetele,la șapte cincizeci am ajuns și urc grăbit către apartamentul ei și al lui Nane,bat:
E:bună!îmi zice ea zâmbind și îmi face un semn să intru.
C:bună!ești gata să vezi rezultate?îi zic și examinez apartamentul,Nane a mai schimbat multe pe aici.
E:sincer,da,însă avem o problemă?îmi zice ea și își dă ochii peste cap.
C:care este problema?întreb cu o sprânceană ridicată și mângâi pisica de la picioarele mele.
E:nu am știut ce să mănânc de dimineață!îmi zice și dă din umeri.
C:nu e nici-o problemă,mergem la "Starbucks" și mâncăm acolo îți mai explic una,alta!îi zic și o aștept să își i-a ghiozdanul de pe canapea.
Încuie ușă și coborâm ușor,urcăm în mașină și îmi place stilul ei cum se urcă în mașină plus că nu a trântit portiera asta e de apreciat am mai întâlnit alte fete tot așa "trapperi" m-au rugat să le ajut și aveau un comportmant destul de urât,însă Eliza știe ce înseamnă să fi o fată elevată,cred,că o să mă înțeleg cu ea.✔💍
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfiction𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍