𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟲

98 9 4
                                    

      "Perspective Denisa"

Azi văd cu Eliza la "Starbucks" îmi povestească ce a mai făcut cu Cipi și eu îi spun despre mine și Petre. Nu ne-am mai văzut de mult timp și îmi este dor de ea, acum am ajuns și îmi parchez mașina. O zăresc și pe ea la ușă mă așteaptă intrăm împreună.
- Bună! Spun eu și o i-au în brațe.
- Bună! Îmi zice ea și răspunde la gest. Ne așezăm la o masă iar după comandăm ceva până comandăm discutăm ceva neimportant despre facultate.
- Cum îți mai merge cu Petre? Întreabă ea curioasă.
- Chiar foarte bine, adică înțeleg și cu el și cu Iulia plus de asta i-am cunoscut părinți. Spun eu entuziasmată.
- Ție cum îți merge cu Cipi? Întreb și eu la fel de curioasă. O văd pe Eliza cum se schimbă la față și abordează o altă atitudine ba chiar începe ofteze.
- E o poveste lungă, însă am ți-o zic pentru că de asta am ieșit. Rareș Găitan mă căuta destul de mult timp și pentruCipi se răcise față de mine m-am gândit accept propunerea lui Rareș de a merge cu el în Grecia. Ajunsă în Grecia Cipi s-a gând și el că mai are iubită și a venit după mine, aseară mi-a făcut un scandal destul de mare. Zice ea cu o voce destul de tristă luând pauze mai bea din cafea.
- Îmi pare rău pentru voi doi. Spun eu întristată. Eliza face un semn cu mâna de "lasă" și începem discutăm din nou despre mine și Petre.🥶

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum