"Perspective Eliza"
După ce s-a spart gașca eu și Cipi am plecat în cameră, am intrat la duș iar după m-am pus în pat, a venit și Cipi lângă mine l-am îmbrățișat pe la spate și am încercat să adorm. Am stat așa o oră și ceva și mie tot nu îmi era somn, l-am întors pe Cipi, cu fața la mine ca să constat, că nici el nu dormea.
- Nu pot să dorm! Îi spun eu zâmbind.
- Nici eu. Răspunde el cu un rânjet pe față. A început să mă sărute și m-a luat în brațe.
- Hai la somn acum! Zice el hotărât. Îl i-au în brațe și adorm, am dormit așa bune că pe la șapte jumătate m-am trezit mai odihnită ca niciodată. M-am dat jos din pat ușor și am coborât la parter pe balcon, o văd pe Denisa care fuma.
- Bună dimineața! Spun eu și o i-au prin surprindere.
- Bună dimineața! Răspunde ea cu țigara între buze.
- Măi, măi uite cine nu a mai avut somn. Zice ea și rânjește.
- Văd că nici tu nu ai mai avut somn, de la cât te-ai trezit? Întreb eu plictisită.
- De fapt eu am dormit pe canapea, m-am certat cu Aerozen. Răspunde ea cu o față poluată.
- De ce? Întreb eu îngrijorată.
- Mi-a spus că sunt eu prea posesivă. Răspunde ea nervoasă.
- Dar nu e așa. Spun eu indignată, Denisa a mai vrut să îmi zică ceva însă apare Aerozen și eu m-am retras ușor să nu zică că vreau să le bârfesc relația.🌬"Perspective autoare"
Am revenit în forță, urmează să îmi vină și i phone-ul deci să vă pregătiți pentru content de calitate, lectură plăcută!🥰
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfic𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍