𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟲

129 9 4
                                    

    "Perspective Eliza"

Azi e Luni și sunt cu Denisa la "Starbucks" să mai discutăm ultimele bombe pe care mi-a zis ea că le-a auzit.
- Ai văzut Rava nu mai e cu Bia? Întreabă ea tristă.
- Nu, adică nu am mai intrat așa des pe Instagram să văd ce mai e nou. Zic eu nepăsătoare. A vrut zică Denisa ceva însă pe ușă a intrat Cipi, când l-am văzut mi s-a pus un nod în gât. Îl văd cum se îndreaptă spre masa noastră și parcă inima începe îmi bată din ce în ce mai tare.
- Bună! Ne zice el cu zâmbetul pe buze.
- Bună! Îi răspunde Denisa cu un rânjet în colțul guri.
- Denisa, ne lași singuri? Întreabă el stânjenit.
- Da, da normal. Spune ea cu zâmbetul pe buze. Pleacă și iese afară o urmăresc până iese și după își aprinde o țigară.
- Bună! Îmi zice Cipi cu o voce stinsă.
- Bună! Răspund eu sec.
- Eliza hai ne împăcăm. Zice el cu o voce rugătoare.
- De ce? Întreb eu curioasă.
- De ce? Oare, de ce? Se întreabă el singur.
- Pentru că te iubesc, pentru că vreau trecem împreună prin asta. Și eu sufăr după minunea pe care o purtai în pântec. Spune el cu o voce tristă.
- Cipi, nu știu ce zic. Spun eu confuză.
- O fiu aici pentru tine, promit. Doar îmi mai dai o șansă. Spune el cu mâinile în semn de rugăciune.
- Bine Cipi, o șansă și atât. Spun eu și îi fac cu ochiul, Cipi începe rânjească și sărută.🌬

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum