"Perspective autoare"
Îmi pare rău pentru absență, am avut câteva probleme și sper să mă înțelegeți. Lectură plăcută, revin în forță!🥰"Perspective Eliza"
Azi e Duminică și plecăm bine plecăm separați toți Iulia și Sebi nu s-au împăcat însă i-am promis Iuliei că mergem cu ea la doctor adică eu, Denisa și Antonia.
- Off, ce vacanță scurtă! Spun eu după ce urcă Cipi în mașină.
- Vacanță scurtă și tumultoasă. Zice el rânjind.
Drumul a fost destul de aglomerat pentru că toată lumea se întoarce de la munte. Am ajuns la București destul de nervoasă și voiam să dorm și să mă liniștesc, însă Cipi s-a gândit să mergem pe la Mgk.
- Bună! Spun eu după ce intrăm la Mgk în apartament.
- Bună! Zice el entuziasmat.
- Ce faci? Întreabă el cu zâmbetul pe buze.
- Știi și tu ce facem că ai fost la munte. Zice Cipi sec.
- Da frate, copil și Sebi nu are nici-o gară. Spune Mgk sec.
Am stat ceva la Mgk și eram tare obosită și până la urmă am pus piciorul în prag.
- Iubire, gata! Hai să mergem. Spun eu și îl trag de mână.
- Gata iubire, mergem acum! Zice el și îi face semn lui Mgk că plecăm. Drumul până la mine acasă a fost destul de agitat adică se simțea tensiunea în aer.
- Iubire mai merg la tine? Întreabă Cipi agitat.
- Nu iubire, du-te acasă mâine plec la facultate mai pe seară ne vedem la sală dacă vrei. Spun eu plictisită.
- Normal iubire că ne vedem. Spune el după ce mă pupă🌪
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfiction𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍