"Perspective autoare"
Bună! Sunt eu Iulia, ghiciți ce o să mai am în plan trei cărți una cu Berechet, una cu El Niku și una cu Nuțu toate a câte 100 de capitole. După ce termin cărțile astea și colaborările mă las de scris ăsta e apogeul meu am descoperit o persoană care mă face fericită și mi-ar plăcea să trăiesc în realitate. Cartea "Angel Energy" o sa fie arhivată pentru că este de domeniul trecutului ceea, ce simt eu acum pentru persoana aia. Lectură plăcută!❤🥰"Perspective Eliza"
După ce Iulia și Sebi s-au certat am rămas cu Antonia să discutăm și până la urmă am convins-o și pe Iulia să vină să stea cu noi.
- Îmi pare rău! Spun eu cu un glas stins.
- Și mie îmi pare rău. Spune Antonia la fel de tristă.
- Nu înțeleg, pur și simplu nu înțeleg de ce mi-a făcut asta. Spune ea nervoasă.
- Aveți un copil, totuși ar fii bine să îi spui. Zice Antonia cu un glas firav.
- Nu are ce, căuta lângă copil, după tot ce a făcut. Răspunde Iulia indignată.
- O să vadă și el că o să ai un copil, doar nu o să creadă, că e din florii. Spun eu agitată.
- Nu, nu e din florii e nu mai al meu. Răspunde Iulia cu lăcomie.
- Dacă zici tu, eu vă las. Spun și le fac semn că plec să văd ce face Cipi. Ajung lângă ușă și aud "- Da să nu o mai înșeli pe Eliza!
- Nu o înșel când eram cu Oana, Eliza de abia a apărut în viața mea.
- Bine, bine șmecherule.
- Iulia e însărcinată!
- Poftim?
- Dar acum slabe șanse să o recucerești.
- Dacă îmi zicea și ea mai de mult acum nu mai eram în situația asta.
- Știu ce zici, baftă!
M-am dat un pas înapoi și după am plecat din nou la parter însă fetele nu mai erau acolo.🥶
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfic𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍