𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟭𝟬 𝗦𝗳â𝗿ș𝗶𝘁𝘂𝗹 𝘃𝗼𝗹𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟴

99 9 3
                                    

      "Perspective Eliza"

În sfârșit e "weekend" după o săptămână grea, aseară am uitat trag draperia am așteptat vină Cipi însă nu a venit și nici nu m-a sunat nu înțeleg ce relație vrea el să mențină dacă se poartă așa. Am dormit în tricoul lui și am așteptat sune sau îmi dea un semn, ies din cameră și găsesc pe masă un bilet și un buchet de flori.
      "Dragă Eliza
Sunt eu Rareș meriți ceva mai bun și mi-aș dori fiu eu cel care te face fericită zi de zi. Te rog hai plecăm împreună hai uităm de orașul ăsta, hai fim fericiți te fac uiți de Cipi care face aceeași greșeală cum a făcut și cu Oana. Sună-mă când vrei plecăm.
                    Cu drag al tău Rareș!"
    Sinceră fiu mi-a picat fața după tot ce am citit îl iubesc pe Cipi foarte mult însă nu pot sta aici nu mai când vrea el și plec când vrea el am nevoie de ceva stabil care îmi arate susținere. Am stat ceva timp pe gânduri și m-am gândit câte avantaje aveam am cu Rareș care dacă analizez situația mai bine place de când am intrat în viața lui Cipi spre deosebire de Cipi el era aici consoleze și îmi arate susținere așa că formez numărul.
- Hai să mergem!
- Poftim?
- Da, hai mergem.
- Sunt la tine în jumătate de oră.
- Așa fie.🥀

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum