𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟰

96 9 6
                                    

        "Perspective narator"
"Before the story"
       O seară destul de încărcată pentru Sebi și Cipi care au avut concert la Mamaia acum e destul de târziu cam cinci dimineața și Cipi conduce spre București drumul fiind destul de aglomerat.
- Nu vrei să conduc eu? Întreabă Sebi precaut.
- Nu, nu vreau. Răspunde Cipi destul de îngîndurat. Afară nu era nici zi însă nici noapte stătea soarele răsară după ce au trecut vama drumul s-a mai aglomerat. La o intersecție Cipi a făcut un sens giratoriu și oboseala a pus stăpânire pe el a adormit o altă mașină a intrat în ei și asta l-a făcut pe Sebi să deschidă ochii, impactul a fost așa de mareCipi a zburat prin parbriz cu tot cu centura de siguranță. Au ajuns la fața locului medici iar cei doi au fost transportați la un spital din Constanța, orele au trecut și Iulia a venit vadă starea celor doi.
- Bună dimineața! Am venit pentru Ciprian Sandu și Sebastian Căpățână. Zice ea îngrijorată.
- Sebastian este într-un salon are mici leziuni la arcadă însă Ciprian este la morgă nu a supraviețuit impactului.
- Îmi pare rău! Spune asistenta care vede fața Iuliei șocată.
- Mulțumesc! O plătesc eu tot și trupul va fii transportat la București. Spune Iulia după ce își șterge lacrimile. Se duce în salon la Sebi și veghează lângă patul lui până acesta se trezește.
- Cipi unde e? Întreabă el agitat.
- Ciprian nu a supraviețuit. Spune Iulia cu o voce pierdută, Sebi se albește la față și închide ochii din ochii îi pică acum lacrimi amare.🌪

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum