"Perspective Cipi"
O zi destul de sfâșietoare pentru mine sunt la capelă și am fost rugat să o veghiez pe Eliza știți cum e tradiția trupul decedatului sau decedatei trebuie păzit trei seri până e îngropat.
- Stai aici poate te mai iartă Eliza! Zice Nane disprețuitor. Toată lumea a plecat și eu mă uit la trupul Elizie care poartă rochia de mireasă îmi pare rău că nu a apucat să fie la altar lângă mine acum ar fii purtat ceva normal nu rochia asta de mireasă. Am plecat de lângă sicriu și acum m-am întins pe două scaune știam că și dacă o păzesc ea nu se va ridica.
"Dream night"
Sunt acasă la bloc și sunt îmbrăcat în mire îl văd pe Sebi cum zâmbește.
- Să vezi ce rochie frumoasă are Eliza, mi-a zis Iulia.
- De abia aștept să mergem la altar.
O văd pe Iulia urmată de Eliza care arăta superb, ajunge lângă mine și mă ia de braț urcăm în mașină și ajungem la biserică. O i-au înainte și o las pe Eliza să vină la altar condusă de tatăl ei. Ajunge lângă mine și o i-au de mâna îi zâmbesc și acum urmează să facă jurămintele.
- Cetățene Ciprian Sandu o iei în căsătorie pe Popescu Eliza?
- Da! Spun eu zâmbind și hotărât.
Însă când a întrebat-o și pe Eliza ei i-au apărut aripi.
- Cipi nu îi lăsa să te învinovățească a fost alegerea mea. Spune ea și după își ia zborul.Deschid ochii și îmi dau seama care încă sunt la biserică mă apropi de sicriu și Eliza e încă acolo. Un dor nespus mi se aprinde în suflet.💍
CITEȘTI
𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄
Fanfiction𝗢 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗺 𝘃𝗿𝘂𝘁 𝘀Ă 𝗼 𝘀𝗰𝗿𝗶𝘂 𝗱𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗽!✔ 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿ă 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁ă!💍