𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟳

125 7 2
                                    

    "Perspective Eliza"

O nouă zi soarele îmi bate în ochii semn că Cipi s-a trezit înaintea mea.
- Trezirea! Zice el vesel în timp ce trage plapuma de pe mine.
- Încă cinci minute. Spun eu cu capul în pernă.
- Nici atât! Țipă Cipi de pe hol.
  ridic destul de leneșă din pat și merg să îmi fac rutina, termin și intru în bucătărie unde mă aștepta Cipi care pregătise micul dejun.
- Ce drăguț! Spun eu și îl sărut.
- Pentru iubita mea. Zice el și arată spre ce a pregătit.
- Azi mergem la sală, nu? Întreb eu cu o voce exasperată.
- O da. Zice el cu un rânjet încolțul gurii.
  Nu îi mai zic nimic și așez la masă, mănânc destul de repede și plecăm la sală. Nici bine nu am intrat pe ușă și ne întâmpină Rareș.
- Mi-a fost dor de voi. Zice Rareș fericit.
- Și nouă! Răspunde Cipi încrezător.
  Îi zâmbesc și merg lângă Cipi ne începem încălzirea, după ce am stat cam două ore preseze Cipi la fiecare exercițiu în sfârșit am terminat.
- Cipi! Îl strig eu da pe bancă.
- Da. Zice el gîfâind pe bandă.
- Mă duci să văd cu Denisa? Întreb eu cu o voce rugătoare. El îmi face un semn din cap că "da" și oprește banda. Când am intrat eu pe ușă la "Starbucks" Denisa era deja la o masă și îmi comandase și mie ceva.
- Bună! Spun eu grăbită.
- Bună! După o mie de anii. Zice el și îmbrățișează.
- Ți-o zic pe șleau o regreți că ești din nou cu el. Zice ea arțăgoasă.
- Nu mai fii așa rea. Îi răspund eu râzând.🌬

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum