𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟯

139 9 0
                                    

       "Perspective Denisa"

Azi e Luni și Eliza nu a mai dat un semn de viață așa azi urmează trec pe la ea să văd ce face. Urc în mașină și pornesc în traficul infernal din București, ajung destul de greu la Denisa însă măcar ajung. Urc grăbită spre apartamnetul Elizei și bat la ușă, nu răspunde nimeni și încerc clanța era ușa deschuiată. Pășesc ușor în apartamentul Elizei era răvășit și avea la fiecare geam tras oblonul. uit prin apartament și peste tot pe fiecare masă erau pastile și teste de sarcină nu m-a tentat uit la ele, ajung în camera Elizei și o văd în pat.
- Bună! Spun eu cu un glas stins.
- Bună! Răspunde ea cu un glas răgușit.
- Eliza ești bine? Întreb eu îngrijorată.
- Sunt însărcinată. Răspunde ea cu lacrimi în ochii.
- Asta e foarte bine. Spun eu entuziasmată și mă așez lângă ea în pat.
- Nu, nu e bine. Zice ea plângând.
- De ce? Întreb eu confuză.
- Cipi, Cipi e tatăl copilului însă ghici ce nu vrea își recunoască copilul. Spune ea printre suspine.
- Poftim!? Pufnesc eu revoltată.
- Da, da așa cum ai auzit "Nu vrea își recunoască copilul". Repetă ea din nou printre suspine. Rămân cu gura căscată și o i-au în brațe pe Eliza care suspina. Nu îmi vine cred, Cipi nu vrea își recunoască copilul dar de ce? De ce nu vrea își recunoască copilul?
   Am stat două ore cu Eliza în brațele mele încercând o consolez și ghiciți ce, nu am reușit o consolez.😴

𝘃𝗶𝗲ț𝗶 𝗽𝗮𝗿𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲||𝗰𝗶𝗽𝗶 𝗿𝗮𝘄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum